היום ממש, בתום ה 3 שנים, ח.י התקשרו אליי לתאם חילוף ספק פנימי , בטענה כי גילו שיוצר בעיות עתידיות ...
האם גם אליכם התקשרו בתום האחריות - 3 שנים ?
סוג של RE-CALL ?
כמו כן, האם כדאי כבר בנוסף, להרחיב אחריות לדעתכם ב 1300 שקלים ל 3 שנים ? (לא כולל שבר)
הדגם שלי הוא C7 .
65 אינץ.
תודה
נערך לאחרונה על ידי asd1301 ב 10/01/2021 11:10, נערך פעם 1 בסך הכל.
לא קשור לאחריות, זה ריקול של LG, הם יגיעו לכל בעלי מסכים שיש להם ברשימה.
היו אצלי היום.
@asd1301
לדעתי האישית, כדאי להרחיב - והרחבתי. אבל כל אחד והשיקולים שלו. יש לי B7 והרחבתי לפני סוף התקופה.
אני מקווה שעד שולי 2023 יהיה משהו טוב יותר מ-OLED, או גרסה טובה יותר שיהיה שווה לשדרג אליה.
גם אלי התקשרו עכשיו (יש לי 65B7) ויבואו מחר להחליף את הספק כוח.
לא הציעו לי הרחבת אחריות, וגם לא נתנו לי הרחבת אחריות חינמית לעוד 3 חודשים (מישהו כתב שנתנו לו את זה בשרשור אחר), גם כששאלתי. אולי כי האחריות שלי היא עד יוני 2021.
זה אותו הדבר כמו שהוזכר כאן: viewtopic.php?f=108&t=355278
התגלתה איזושהי בעיה בספקים של הדגמים האלה והם מחליפים אותם באופן יזום על מנת למנוע תקלות עתידיות. אין מה לחשוש