היי,
ברשותי טלויזית B7 בת כמעט 3, הופיע לי BAND מטורף על הצד השמאלי של המסך (לא BURN IN) אבל פחות רלוונטי לדיון.
נשלחו התמונות לח.י ואושר החלפת פנאל.
הבעיה היא שלא מוכנים לדבר על שדרוג מסך מכיון שזה רק החלפת פנאל, ועל זה נותנים אחריות של 3 חודשים בלבד. (האחריות שלי תמה אוטוטו) מה שדיי מלחיץ אותי.
יש פה מישהו שיכול לעזור? אני לגמרי אשלם על שדרוג לדגם של השנה, הם לא מוכנים לדבר איתי כי זה רק החלפת פנל ולא החלפת טלויזיה (מה שמרגיש לי קצת קטנוני :\)
תודה מראש
B7 65 - עזרה עם ח.י
- TheCoolest
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 15274
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 158 פעמים
- קיבל תודות: 1835 פעמים
- יצירת קשר:
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
אתה יכול להרחיב את האחריות ב-3 שנים נוספות. עבור ה-"65 B7 שלי שילמתי 1,300 ש"ח.
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
את זה גם אברר - ראיתי פה מחירים שונים, אחד אמר 1000 וגם מצאתי מישהו שאמר 1500... לא מבין מה זה השיטה הזאת 

- TheCoolest
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 15274
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 158 פעמים
- קיבל תודות: 1835 פעמים
- יצירת קשר:
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
אני לא חושב שיש שיטה. יכול להיות שזה שאמר 1000 התמקח או שמדובר בדגם "55.
וזה ששילם 1500, לא יודע.
וזה ששילם 1500, לא יודע.
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
זה שהם לא רוצים להחליף טלוויזיה זה לא ממש קטנוני כי אתה צריך לקחת בחשבון שבכל מקרה הטלוויזיה שלהם תמכר, ככל הנראה בסופו של דבר במחיר מלא.
אין להם סיבה להפסיד כסף על השדרוג שלך, אם לא היה להם פנאל זמין להחליף לך, אז כן היה הגיוני להציע לך שדרוג.
אין להם סיבה להפסיד כסף על השדרוג שלך, אם לא היה להם פנאל זמין להחליף לך, אז כן היה הגיוני להציע לך שדרוג.
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
אין להם פאנל זמין, הזמינו מחול.
היום הגיע לארץ. טכנאי קרוב לעוד 3 שבועות
לא בדיוק ואו.
נראה מה יגיע, יעבור בדיקה מקיפה
היום הגיע לארץ. טכנאי קרוב לעוד 3 שבועות
נראה מה יגיע, יעבור בדיקה מקיפה
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
אעדכן גם פה (בסוף יצאו לי 2 שרשורים).
הרחבת אחריות לB7 לעוד 3 שנים, 1300 שח - האחריות אינה כוללת BURN IN. (שינוי מהתקופה האחרונה).
החלטתי לקנות את ה65 CX במחיר של 3000 שח.
בגדול, זה מאוד נדיב מח.י, בקטן, זה קצת ביאס אותי כי לא ממש רציתי לשדרג אבל פחדתי להישאר בלי אחריות.
בכל מקרה, הנציגים שלהם סופר רציניים, אז חח על זה
הרחבת אחריות לB7 לעוד 3 שנים, 1300 שח - האחריות אינה כוללת BURN IN. (שינוי מהתקופה האחרונה).
החלטתי לקנות את ה65 CX במחיר של 3000 שח.
בגדול, זה מאוד נדיב מח.י, בקטן, זה קצת ביאס אותי כי לא ממש רציתי לשדרג אבל פחדתי להישאר בלי אחריות.
בכל מקרה, הנציגים שלהם סופר רציניים, אז חח על זה
- haifaboy
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 205
- הצטרף: יולי 2009
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
- יצירת קשר:
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
מה זה BURN IN ?? צריבות ? ולמה לעשות אחריות כל כך יקרה אם אין אחריות על צריבות שזו הבעיה העיקרית ממה שאני מבין
Re: B7 65 - עזרה עם ח.י
אין שום הרחבת אחריות של ח.י. הכוללת את הבעיות שיש לכולנו עם סדרת ה7...

לא בנדינג (מה שיש לי) או BURN.
החלטה חדשה שלהם.
מניח שמי שעשה את האחריות במקור ל-6 שנים לא יפגע, מי שעושה חדש לא מקבל.
לגבי ה-CX שקניתי, יש שם את האחריות לזה ל3 שנים (ונראה מה יהיה אז)