B7 65 - עזרה עם ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #1 

היי,

ברשותי טלויזית B7 בת כמעט 3, הופיע לי BAND מטורף על הצד השמאלי של המסך (לא BURN IN) אבל פחות רלוונטי לדיון.
נשלחו התמונות לח.י ואושר החלפת פנאל.

הבעיה היא שלא מוכנים לדבר על שדרוג מסך מכיון שזה רק החלפת פנאל, ועל זה נותנים אחריות של 3 חודשים בלבד. (האחריות שלי תמה אוטוטו) מה שדיי מלחיץ אותי.

יש פה מישהו שיכול לעזור? אני לגמרי אשלם על שדרוג לדגם של השנה, הם לא מוכנים לדבר איתי כי זה רק החלפת פנל ולא החלפת טלויזיה (מה שמרגיש לי קצת קטנוני :\)

תודה מראש

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15274
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1835 פעמים
יצירת קשר:

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #2 

אתה יכול להרחיב את האחריות ב-3 שנים נוספות. עבור ה-"65 B7 שלי שילמתי 1,300 ש"ח.

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #3 

את זה גם אברר - ראיתי פה מחירים שונים, אחד אמר 1000 וגם מצאתי מישהו שאמר 1500... לא מבין מה זה השיטה הזאת :|

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15274
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1835 פעמים
יצירת קשר:

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #4 

אני לא חושב שיש שיטה. יכול להיות שזה שאמר 1000 התמקח או שמדובר בדגם "55.
וזה ששילם 1500, לא יודע.

Yaronzi
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 113
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #5 

זה שהם לא רוצים להחליף טלוויזיה זה לא ממש קטנוני כי אתה צריך לקחת בחשבון שבכל מקרה הטלוויזיה שלהם תמכר, ככל הנראה בסופו של דבר במחיר מלא.
אין להם סיבה להפסיד כסף על השדרוג שלך, אם לא היה להם פנאל זמין להחליף לך, אז כן היה הגיוני להציע לך שדרוג.

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #6 

אין להם פאנל זמין, הזמינו מחול.
היום הגיע לארץ. טכנאי קרוב לעוד 3 שבועות 😨 לא בדיוק ואו.

נראה מה יגיע, יעבור בדיקה מקיפה

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #7 

אעדכן גם פה (בסוף יצאו לי 2 שרשורים).
הרחבת אחריות לB7 לעוד 3 שנים, 1300 שח - האחריות אינה כוללת BURN IN. (שינוי מהתקופה האחרונה).
החלטתי לקנות את ה65 CX במחיר של 3000 שח.
בגדול, זה מאוד נדיב מח.י, בקטן, זה קצת ביאס אותי כי לא ממש רציתי לשדרג אבל פחדתי להישאר בלי אחריות.

בכל מקרה, הנציגים שלהם סופר רציניים, אז חח על זה

haifaboy
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 205
הצטרף: יולי 2009
מיקום: חיפה
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים
יצירת קשר:

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #8 

מה זה BURN IN ?? צריבות ? ולמה לעשות אחריות כל כך יקרה אם אין אחריות על צריבות שזו הבעיה העיקרית ממה שאני מבין
לא מוכן להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אותי כחבר .

https://www.facebook.com/groups/samsungsmart

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: B7 65 - עזרה עם ח.י

הודעה שלא נקראה #9 

26/11/2020 6:52  
haifaboy כתב:
מה זה BURN IN ?? צריבות ? ולמה לעשות אחריות כל כך יקרה אם אין אחריות על צריבות שזו הבעיה העיקרית ממה שאני מבין
...
אין שום הרחבת אחריות של ח.י. הכוללת את הבעיות שיש לכולנו עם סדרת ה7 :)
לא בנדינג (מה שיש לי) או BURN.
החלטה חדשה שלהם.

מניח שמי שעשה את האחריות במקור ל-6 שנים לא יפגע, מי שעושה חדש לא מקבל.
לגבי ה-CX שקניתי, יש שם את האחריות לזה ל3 שנים (ונראה מה יהיה אז)

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”