55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

פורום מסכי OLED בחסות LG
Evil-u
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1356
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #16 

תראה,
אתה יודע שאני מעריך אותך על הידע והתרומה שלך בפורום בכלל, אבל לדעתי מה שאתה אומר קצת אבסורדי,

קודם כל, נכון שאף אחד לא מתחייב להחליף למסך חדש, היבואן מחוייב להחליף את החלק הבעייתי לחדש, אבל על פי חוק, כפי שהצגתי לעיל, אם אין לו חלק חדש הוא מחוייב להעניק מוצר חדש או להשיב את הכסף, בעיני זה מאוד ברור, הרי מה ההבדל בין יבואן חאפר ליבואן רשמי? או בכלל מה הההבדל בין יבואן ללהביא את המוצר לבדך? הרי במעמד המכירה כל מה שהיבואן עושה הוא להראות כמה גדול הוא וכמה אתה בידיים טובות. במעמד התקלה הוא פתאום קטן חסר יכולת ומבקש התחשבות?

בהמשך לדבריך, אתה אומר שגם לו אין מסך חדש, ממתי גיל המסך הוא פרמטר במתן אחריות? זה כתוב איפשהו שיש ״ירידת ערך״ למסך עקב גילו ולפיכך מגיע לו שירות פחות? אם כן שיציינו את זה, בעייני זה היה פרמטר חשוב בבחירת מסך, לא פייר להציג את זה כרגע כשיש בעיה.

ולסיום, עם צריבה אפשר לחיות? זו אמירה מאוד בעייתית ואני בכלל לא מסכים איתה, אני לא חושב שצריך לציין למה.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15238
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1831 פעמים
יצירת קשר:

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #17 

יש כאן נקודה לרעת ח.י. על כך שאין להם מלאי זמין ומוכן מראש של פאנלים והם צריכים לחכות למשלוח, אבל זה מה יש.
ההרגשה שלי מהדיון שלי איתך היא שאתה מנסה להוכיח כאן שח.י. צריכים להחליף ללקוח טלוויזיה לחדשה בגלל שאין להם כרגע פאנל חדש זמין במלאי.
בנוגע להחזר הכסף, גם אם אתה צודק, הוא מוזמן לנסות. עוד לא יצא לי לשמוע על מקרה בו היבואן החזיר כסף על תקלה בטלוויזיה במקרה מהסוג הזה. אולי יהיה פה חידוש כלשהו.

עכשיו, לדעתי האישית, אין דין צריבה כדין קלקול כמתואר באתר המועצה להגנת הצרכן, מהסיבה הפשוטה שהמוצר לא יוצא מכלל שימוש, אין בעיה בטיחותית או אחרת שתמנע שימוש במוצר עד שניתן יהיה לתקן אותו.

לסיום, כן עם צריבה אפשר לחיות. הייתה לי צריבה באחד מהטלפונים, וחייתי איתה בסדר. אתה רואה, אני עדיין לא מת.
כן, זה לא נעים, אבל זה לא מצב שבו המכשיר יוצא מכלל שימוש לגמרי.
עריכה: רק לחידוד קטן: הכוונה שלי היא לא לחיות עם צריבה לנצח, אלא אם מדובר ב-X זמן ידוע מראש. ושוב, זו דעתי האישית. אם מישהו היה אומר לי שאני אצטרך לחכות חצי שנה או שנה, אז ברור שגם אני לא הייתי מוכן "לחיות עם זה", אבל כאן ניתנה הערכת זמן של כחודש. עניין של פותח השרשור אם זה קביל מבחינתו או לא.

dk_1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 126
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #18 

יש כאן נק' שכדאי להבהיר: במהלך ביקור של הטכנאי נשאר בטלוויזיה הפאנל החדש שהחליפו, כלומר הפאנל עם השבר (מצרף תמונה).
במהלך שיחות עם נציגי שירות שאלו אותי אם ניתן להשתמש זמנית בטלוויזיה במצב הנוכחי, במידה שלא, ניתן לקבל טלוויזיה חילופית.
אני מניח שהרוב המוחלט יגיד שניתן להשתמש בטלוויזיה במצבה הנוכחי באופן זמני.

דעתי האישית על השירות עד כה אינה חד משמעית, מצד אחד יש לקיחת אחריות מצד ח.י וגם קשר רציף מול הלקוח,
מצד שני במקרה שמסתבך ולא הולך כמתוכנן הייתי מצפה להגדלת ראש מעבר להוראות הקבועות - כלומר החלפה בטלוויזיה חדשה (אבל כאן אני לא לגמרי אובייקטיבי...)
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #19 

בדיוק ראיתי את השרשור הזה. נתקעתי באותה הנקודה.

פנל חדש שיגיע מתישהו - לא נאמר מתי (ולא מוכנים לתת איזה "מספר מעקב" או כל דבר אחר, מה שבכלל הזוי לי). גם לא מוכנים לתת לי אסמכתא על אישור ההחלפה (זה הכל היה טלפוני) מה שמרגיש לי לא ממש טוב.


החלופה שתגיע היא פנל חדש (שאלתי) ולא מחודש
אין אפשרות לשדרוג.

לא שאלתי על הרחבת אחריות באמת, אשאל גם.
בדיוק פתחתי גם שרשור על זה, אני ממש מעדיף לשדרג, אבל אם הם מדברים על סכומים של 6000 שח זה פשוט לא רלוונטי (הם הציעו בעבר באיזור ה-1500, לא מבין מה קרה)

לגבי נושא האחריות, האמת זה שאלה מעניינת. אם הם מחליפים את המוצר כי הוא לא תקין, לא חושב שיש דיון על מה התקלה, הם אישרו אותה ולכן צריכים להחליף.
תוהה אם 10 ימים זה באמת החובה שלהם.

nissimd
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: אפריל 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #20 

היי,
רציתי לעדכן סטאטוס טיפול בטלוויזיה שלי שגם היא סבלה מצריבות.
אני קניתי OLED B7 65 לפני כמעט שלוש שנים. באמצע אוקטובר עקב צריבות רבות שהופיעו לי על מסך הטלוויזיה, פניתי לח.י ונאמר לי כפי שנאמר לרבים כאן
שהאופציה היחידה כיום היא החלפת פאנל ללא אופציית שדרוג.
בנוסף נאמר לי שתוך מספר ימים יתאמו איתי טכנאי להחלפת הפנאל.
הסאגה הזאת נמשכה כחודש וחצי כאשר כל פעם אומרים לי שתוך מספר ימים יתאמו לי טכנאי.
בשבוע שעבר לאחר שיחה נוספת מול ח.י הציעו לי אופציית שדרוג(לא יודע אם בגלל שלא הגיעו הפאנלים או בגלל הסחבת הארוכה במקרה שלי)
לCX 65 ב1500 ש"ח
כמובן שהסכמתי להצעה היות ומלבד השדרוג לדגם חדש גם מקבלים אחריות חדשה לשלוש שנים.
מי שסובל מבעיית צריבות, שווה לו לפנות לח.י לבקש שדרוג
בהצלחה.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15238
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 1831 פעמים
יצירת קשר:

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #21 

@nissimd
קיבלת אחלה דיל (אמנם אחרי סחבת), רק הארכת האחריות למסך "65 עולה כ-1300 ש"ח.

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #22 

זה מה שמעצבן אותי. לקחו לי 3000 על אותה הבעיה. הם ממש עושים מה שבא להם

dk_1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 126
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #23 

עדכון סטאטוס, בדומה למה שהיה אצל nissimd,
דיברו איתי בזמנו על החלפת פאנל בתחילת דצמבר
ולא שמעתי מח.י עד יום חמישי האחרון, כשחזרו אלי עם הצעת שדרוג:
שדרוג ל55CX בעלות 1500 ש"ח או שדרוג 65CX בעלות 2500 ש"ח,
החלופה הנוספת לחכות לפאנל שצפוי להגיע בסוף דצמבר.
בחרתי באפשרות של 65CX.

yfital
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 84
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #24 

ואי אני עכשיו ממש כועס.
לקחו לי 3000 על 65 ל65.
אני חושב שאתקשר אליהם, זה ממש מוגזם, וזה היה עוד אחרי שהתעקשתי איתם לברר חזרה על המחיר

lokilook
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 151
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

Re: 55b7 גם אני נצרבתי, אופן הטיפול בימינו

הודעה שלא נקראה #25 

14/12/2020 1:04  
dk_1 כתב:
עדכון סטאטוס, בדומה למה שהיה אצל nissimd,
דיברו איתי בזמנו על החלפת פאנל בתחילת דצמבר
ולא שמעתי מח.י עד יום חמישי האחרון, כשחזרו אלי עם הצעת שדרוג:
שדרוג ל55CX בעלות 1500 ש"ח או שדרוג 65CX בעלות 2500 ש"ח,
החלופה הנוספת לחכות לפאנל שצפוי להגיע בסוף דצמבר.
בחרתי באפשרות של 65CX.
...
מעניין, גם אני קיבלתי מהם שדרוג מ55 ל65 ב 2500. נראה שמישהו שם התעורר כי הם מחלקים אותם כמו סוכרויות

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”