שלום חברים,
היום הרצתי את הבדיקות הבאות:
על רקע אפור 5%, 10%, 20% רואים את התופעה הבאה (לא ניתן לראות אתה על שום צבע/ רקע אחר במהלך הבדיקה, כמו כן רואים את הבעיה בבירור במהלך צפיה בתוכן על רקע כהה/ אפור).
קישור לתמונות שממחישות את הבעיה:
https://1drv.ms/u/s!AuGDporea-pfhL1atY0 ... A?e=ybf4zF
מדובר במסך בן שלושה חודשים, עד היום עבד כשעה-שעה וחצי ביום (כתוצאה מכך, לא חושב שאפילו Pixel Refresher הספיק כבר לרוץ באופן אוטומטי).
זה לא רק אני, נכון ? זה נראה כמו Uniformity ממש קיצוני.....
מנסה להבין האם כדאי לפנות ליבואן עם תופעה זו ? (למרות שמשוטטות קצרה בפורומים בחו״ל ניתן להבין שמדובר בתופעה ידוע אך לא עד כדי כך קיצונית כמו אצלי).
LG-GX65 - האם מדובר ב- Uniformity issue ? - עדכון סטטוס !
- Evil-u
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1376
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 110 פעמים
אויה ברוך, אתה צריך להדגיש את התמונה הזו באלבום שלך.
תתקשר אליהם, זה לא תקין בכלל
[img2=269x202]https://am3pap002files.storage.live.com ... height=202[/img2]
תתקשר אליהם, זה לא תקין בכלל
[img2=269x202]https://am3pap002files.storage.live.com ... height=202[/img2]
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
תריץ את הסרטון של אחרי 2000 שעות עובדה של אותו בחור - זה משהו מוכר - הוא בעצמו מעיד המסך התסדר ואפילו נהיה הרבה יותר אחיד
שים לב שבנקודת הסרטון של 500 שעות - שזה סרטון ביניים בין זה שהעלת לזה שהמלצתי להציץ בו - התוצאה מזעזעת
מדובר בחומר אורגני - הוא משתנה כל הזמן בהתאם לשינויי טמפ ותגובה טבעית של החומר
זו לא בעיה בדרך כלל - זו תגובה טבעית של המסך
שים לב שבנקודת הסרטון של 500 שעות - שזה סרטון ביניים בין זה שהעלת לזה שהמלצתי להציץ בו - התוצאה מזעזעת
מדובר בחומר אורגני - הוא משתנה כל הזמן בהתאם לשינויי טמפ ותגובה טבעית של החומר
זו לא בעיה בדרך כלל - זו תגובה טבעית של המסך
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
- Moto (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 316
- הצטרף: אוקטובר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
מכיר את הערוץ ואת הבחור
@gechts
·
ראיתי את הסרטון הנ״ל, המצב אצלי הרבה יותר גרוע (מאשר המצב ההתחלתי שלו, לפני הרצת רענון פיקסלים).
נ.ב - במזנו התכתבתי איתו ועזרתי לו לפתור את בעיית ה-Input not found על-ידי כיבוי Quick start, אחלה בחור.
הבעיה שלי בטיפול, אעדכן בהמשך.
·
ראיתי את הסרטון הנ״ל, המצב אצלי הרבה יותר גרוע (מאשר המצב ההתחלתי שלו, לפני הרצת רענון פיקסלים).
נ.ב - במזנו התכתבתי איתו ועזרתי לו לפתור את בעיית ה-Input not found על-ידי כיבוי Quick start, אחלה בחור.
הבעיה שלי בטיפול, אעדכן בהמשך.
נערך לאחרונה על ידי Moto ב 14/10/2020 0:34, נערך 2 פעמים בסך הכל.
The following line is true
The previous line is false
The previous line is false
- Moto (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 316
- הצטרף: אוקטובר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
ראה למעלה קישור לתמונות, מפריע בהחלט.
@Alon_Solo
·
·
The following line is true
The previous line is false
The previous line is false
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
Re: מכיר את הערוץ ואת הבחור
·Moto כתב:@gechts
·
ראיתי את הסרטון הנ״ל, המצב אצלי הרבה יותר גרוע (מאשר המצב ההתחלתי שלו, לפני הרצת רענון פיקסלים).
נ.ב - במזנו התכתבתי איתו ועזרתי לו לפתור את בעיית הInput not found על-ידי כיבוי Quick start, אחלה בחור.
הבעיה שלי בטיפול, אעדכן בהמשך....
כן הוא באמת אחלה נראה שאצלך זה יותר חמור, ולמרות כל הנאמר, הייתי לצערי מפעיל וממש אחריות, מסך יקר מדי בשביל לנסות תרופות סבתא, מאמין שזה יפתר מול ח.י ואשמח מאוד שתעדכן שקיבלת פתרון,
המון הצלחה ואני מאמין שזה יהיה בסדר ותוכל להמשיך להנות מהמסך המדהים הזה
- Moto (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 316
- הצטרף: אוקטובר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
Re: LG-GX65 - האם מדובר ב- Uniformity issue, Banding ?
@pessik
·
כפי שציינתי למעלה - הנושא בטיפול. תואם ביקור טכנאי, אעדכן בהמשך.
·
כפי שציינתי למעלה - הנושא בטיפול. תואם ביקור טכנאי, אעדכן בהמשך.
The following line is true
The previous line is false
The previous line is false
- Moto (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 316
- הצטרף: אוקטובר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 10 פעמים
- קיבל תודות: 42 פעמים
ערב טוב לחברי פורום,
בהמשך לפוסט שפרסמתי מעלה, יצרתי קשר עם רועי מקרוסאובר (החנות בה נרכש המסך) ושיתפתי אותו בבעיה.
בתגובה,רועי ביקש שאסיר דאגה מליבי ושאתן לו לטפל בנושא מול היבואן.
ואכן, כפי שרועי הבטיח, הטיפול נעשה על ידו מקצה לקצה כולל כל ההתנהלות מול היבואן.
בשורה תחתונה התקבל אישור להחלפת המסך (אותו ביקשתי לשדרג "על הדרך" ל-77 GX אינץ 😀 וגם לזה רועי דאג) ומחר אמורים להגיע לביצוע החלפה.
האירוע הזה ממחיש ומחזק את החשיבות שבבחירת מקום הרכישה, במקרה שלי למדתי מחוכמת ההמונים וקניתי במקום שמתמחה בשירות ומציב בראש ובראשונה את טובת הלקוח.
שאפו ענק לרועי מ- @Crossover-Shop תמשיכו בדרך הזו, שהופכת לצערנו נדירה יותר ויותר בימים אלו.
בהמשך לפוסט שפרסמתי מעלה, יצרתי קשר עם רועי מקרוסאובר (החנות בה נרכש המסך) ושיתפתי אותו בבעיה.
בתגובה,רועי ביקש שאסיר דאגה מליבי ושאתן לו לטפל בנושא מול היבואן.
ואכן, כפי שרועי הבטיח, הטיפול נעשה על ידו מקצה לקצה כולל כל ההתנהלות מול היבואן.
בשורה תחתונה התקבל אישור להחלפת המסך (אותו ביקשתי לשדרג "על הדרך" ל-77 GX אינץ 😀 וגם לזה רועי דאג) ומחר אמורים להגיע לביצוע החלפה.
האירוע הזה ממחיש ומחזק את החשיבות שבבחירת מקום הרכישה, במקרה שלי למדתי מחוכמת ההמונים וקניתי במקום שמתמחה בשירות ומציב בראש ובראשונה את טובת הלקוח.
שאפו ענק לרועי מ- @Crossover-Shop תמשיכו בדרך הזו, שהופכת לצערנו נדירה יותר ויותר בימים אלו.
The following line is true
The previous line is false
The previous line is false