יושב עם חברים אתמול בערב, ולמרבה האירוניה מדבר איתם על כמה אני נהנה מהטלוויזיה ורוצה אחת נוספת לחדר שינה
תוך כדי השיחה ורפרוף באפליקצית היוטיוב המובנת, אני רואה NETFLIX חלוש על הTHUMBNAILS בפינה השמאלית תחתונה
התמונות למטה, למרות שהן לא באמת משקפות - יותר גרוע במציאות
הרצתי את ה BURN IN TEST הראשון שמצאתי בYOUTUBE, ואז השני, והתוצאות היו זהות - נצרבה הטלוויזיה
ביצעתי ריענון פיקסלים, כפי שחשבתי לא שינה דבר
כרגע ברשותי 55B8, ו 65C7, וה 55B8 בסדר גמור
ה C7 הצטרפה לסטטיסטיקה...
עוד יותר מזה, מתי כבר מופיע שם נטפליקס? רק כשמחפשים מה לראות?
לא מבין איך זה נצרב, זה אפילו לא לבן זה אדום די כהה אפילו. באמת מוזר
תאורת OLED אגב, על 50 לכל מצבי התמונה
אין סוני \ מחשב מחוברים (לפחות לא כדרך קבע)
ואני חושב, שהשתמשתי בטלוויזיה באופן די מבוקר ואחראי - עובד משרה מלאה בכל אופן, וגם אין ילדים בבית
ובכל אופן בכל הצד הימני יש פס וגם בפינה השמאלית העליונה
לגבי השירות,
פניתי לח.י הבוקר ה 03.08.20, נשלחו תמונות ב - WHATSAPP, באותו היום בשעה חמש אחה"צ חזרו אלי והציעו לי את ההצעות הבאות:
1. לתקן ע"י החלפת פאנל, הפאנלים יגיעו רק עוד חודש כך שהתהליך ארוך
2. להחליף ל - C9 מחודשת ללא תוספת עלות
מציין לטובה את המענה המהיר, אבל חודש לתיקון תקלה \ לקבל טלוויזיה מחודשת קצת מרתיע אותי
אני נוטה להחלפת הפאנל, אבל ההמתנה ארוכה
מצד שני, לא רוצה לקבל חתול בשק עם טלוויזיה מחודשת
בכל אופן, ביקשתי לקבל הצעות מחיר גם לשדרוג ל - CX, אבל גם זה קצת מעיק עם התמיכה בפחות פורמאטים
המלצתכם \ דעתכם? מחודשת או תיקון? או שעדיף שדרוג?
https://imgur.com/heCRy4Q
https://imgur.com/eGl8eCr
https://imgur.com/8afPQkK
https://imgur.com/undefined
שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7
- Barakberkovich
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 189
- הצטרף: ספטמבר 2018
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 23 פעמים
היי, תודה על השיתוף.
בלי קשר אישי אליך, די מפליא אותי שמישהו פותח שרשור שהאולד שלו נצרבה והוא מופתע מהעניין. המגבלה הטכנולוגית ידועה לכן לא מבין מה ההפתעה.
אצלי בהתחלה כשהייתה צריבה לא הייתי מופתע ולא הפריע לי, לקחתי בחשבון שזה יקרה וידעתי שאני יכול לחיות עם זה בשלום. לצערי החמירה למצב שדי קשה להתעלם ממנו.
אצלי יש B7 וכמו שאמרתי בדיון אחר, אין לי עניין מבחינת פונקציות בדגם חדש יותר, הB7 מעל ומעבר והתכונות החדשות בסדרה 9 לא מוסיפות לי כלום.
רק דבר אחד כן חשוב, לפי דברי היבואן\יצרן, הסיכוי לצריבות בדגמים החדשים ירד משמעותית ומהסיבה הזו בלבד לדעתי יהיה חכם במקרה שלך לקחת C9. כמובן כמו שחברי הפורום אמרו בהנחה שהפנאל לא עבד הרבה שעות.
בלי קשר אישי אליך, די מפליא אותי שמישהו פותח שרשור שהאולד שלו נצרבה והוא מופתע מהעניין. המגבלה הטכנולוגית ידועה לכן לא מבין מה ההפתעה.
אצלי בהתחלה כשהייתה צריבה לא הייתי מופתע ולא הפריע לי, לקחתי בחשבון שזה יקרה וידעתי שאני יכול לחיות עם זה בשלום. לצערי החמירה למצב שדי קשה להתעלם ממנו.
אצלי יש B7 וכמו שאמרתי בדיון אחר, אין לי עניין מבחינת פונקציות בדגם חדש יותר, הB7 מעל ומעבר והתכונות החדשות בסדרה 9 לא מוסיפות לי כלום.
רק דבר אחד כן חשוב, לפי דברי היבואן\יצרן, הסיכוי לצריבות בדגמים החדשים ירד משמעותית ומהסיבה הזו בלבד לדעתי יהיה חכם במקרה שלך לקחת C9. כמובן כמו שחברי הפורום אמרו בהנחה שהפנאל לא עבד הרבה שעות.
השאלה היא עד כמה ניתן לסמוך על דברי היבואן/יצרן? בזמנו כשנצרבה לי ה-B6 החליפו לי ל-B7 חדשה ונאמר לי במפורש שאין לי מה לדאוג לגבי צריבות בדגם החדש מאחר והיצרן ביצע שיפורים טכנולוגיים כך שהסיכוי לצריבה ירד משמעותית.yossi_s1 כתב:היי, תודה על השיתוף.
בלי קשר אישי אליך, די מפליא אותי שמישהו פותח שרשור שהאולד שלו נצרבה והוא מופתע מהעניין. המגבלה הטכנולוגית ידועה לכן לא מבין מה ההפתעה.
אצלי בהתחלה כשהייתה צריבה לא הייתי מופתע ולא הפריע לי, לקחתי בחשבון שזה יקרה וידעתי שאני יכול לחיות עם זה בשלום. לצערי החמירה למצב שדי קשה להתעלם ממנו.
אצלי יש B7 וכמו שאמרתי בדיון אחר, אין לי עניין מבחינת פונקציות בדגם חדש יותר, הB7 מעל ומעבר והתכונות החדשות בסדרה 9 לא מוסיפות לי כלום.
רק דבר אחד כן חשוב, לפי דברי היבואן\יצרן, הסיכוי לצריבות בדגמים החדשים ירד משמעותית ומהסיבה הזו בלבד לדעתי יהיה חכם במקרה שלך לקחת C9. כמובן כמו שחברי הפורום אמרו בהנחה שהפנאל לא עבד הרבה שעות....
כמובן שהיום כבר ידוע שסדרה 7 סובלת מצריבות ואף מצריבות קשות. המסך החדש שהחליפו לי כבר נצרב (אמנם צריבה שולית יחסית שכרגע אינה נראית כ"כ בעין). אם וכאשר זה יפריע לי יותר אממש את האחריות המורחבת שעדיין בתוקף.
ולכן אני כבר לא סומך על המילה של היבואן שהסדרות החדשות פחות פגיעות בפני צריבות.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7
@Evydr
·
תבדוק האם ניתן להאריך אחריות לעוד 3 שנים אם תיקח את ה-C9. אם ניתן, אז קח אותה. במקרה של בעיה יחליפו לך פאנל\יתקנו את המסך.
ה-C9 טוב בצורה ניכרת מדגמי 2017.
·
תבדוק האם ניתן להאריך אחריות לעוד 3 שנים אם תיקח את ה-C9. אם ניתן, אז קח אותה. במקרה של בעיה יחליפו לך פאנל\יתקנו את המסך.
ה-C9 טוב בצורה ניכרת מדגמי 2017.
עדכון:
ההצעה היא 3500 ש''ח עבור מסך חדש מדגם CX באותו הגודל
למסך 77 דרשו 11 אלף
לקחתי את ה 65, שווה את השקט הנפשי בעיני
אעדכן שוב ברגע שתותקן
תודה רבה על העזרה חברה
יוסי - מודע למגבלות הטכנולוגיה, ומקבל אותן
מצד שני לא יצאתי מנק' הנחה שתוך שנתיים היא תיצרב בשימוש סביר, ואני לא חושב שמישהו צריך לקנות טלוויזיה כלשהיא עם הנחת בסיס כזאת בסכומים של 12 א''שח
אז זו לא הפתעה, אולי מעט אכזבה
ההפתעה היחידה היא אופן הצריבה, בהתחשב בצבע הכהה של הלוגו של נטפליקס
ההצעה היא 3500 ש''ח עבור מסך חדש מדגם CX באותו הגודל
למסך 77 דרשו 11 אלף
לקחתי את ה 65, שווה את השקט הנפשי בעיני
אעדכן שוב ברגע שתותקן
תודה רבה על העזרה חברה
יוסי - מודע למגבלות הטכנולוגיה, ומקבל אותן
מצד שני לא יצאתי מנק' הנחה שתוך שנתיים היא תיצרב בשימוש סביר, ואני לא חושב שמישהו צריך לקנות טלוויזיה כלשהיא עם הנחת בסיס כזאת בסכומים של 12 א''שח
אז זו לא הפתעה, אולי מעט אכזבה
ההפתעה היחידה היא אופן הצריבה, בהתחשב בצבע הכהה של הלוגו של נטפליקס
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Chinggis זה סובייקטיבי לחלוטין אז לא הבנתי את הנקודה.
Evydr מסכים, גם אני התאכזבתי מהצריבה. כולם משבחים את השירות של ח.י וסבבה, באמת סך הכל הם משתדלים אבל מבחינתי אני מעדיף בהרבה לא להצטרך את השירות, לא מעוניין בשדרוג ולא מעוניין בהתעסקות ובלבול מוח. רק רוצה טלויזיה שתעבוד טוב ולא תצרב ברמה שמפריעה לצפייה.
Evydr מסכים, גם אני התאכזבתי מהצריבה. כולם משבחים את השירות של ח.י וסבבה, באמת סך הכל הם משתדלים אבל מבחינתי אני מעדיף בהרבה לא להצטרך את השירות, לא מעוניין בשדרוג ולא מעוניין בהתעסקות ובלבול מוח. רק רוצה טלויזיה שתעבוד טוב ולא תצרב ברמה שמפריעה לצפייה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
·השכלתי. תודה!TheCoolest כתב:@Evydr
·
תת-הפיקסל האדום זו נקודת התורפה של מסכי ה-OLED של LG. כמעט בכל מקרה של צריבה שראיתי, מדובר בבעיה דווקא במחסור ב"אדום". בפאנלים החדשים, התת-פיקסל האדום הוגדל בצורה משמעותית, מה שאמור לתרום לעמידות טובה יותר נגד צריבות....
אכן, טלוויזיה חדשה ב 3500 נשמע טוב, אבל אני מעדיף לא להאלץ לעשות זאת שוב בעוד שנתיים ואני מקווה כי באמת יש שיפור בעמידות
- toma_zu
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 8
- הצטרף: אוגוסט 2021
- שם מלא: תמרה זו
- מיקום: פתח תקווה
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7
היי, הם לקחו את הטלוויזיה עם הצריבה?
אנחנו בבעייה דומה,עם צריבה חמורה בהרבה בצד הימני התחתון של המסמך בדגם 55 C7. הטלוויזיה כ-4 שנים אצלנו ויש אחריות מורחבת.
ח.י הציעו החלפה של פאנל בחינם, מה שאני חוששת ממנו מאחר ואם הדגם נוטה לצריבות זה יכול לקרות שוב ואז כבר לאו דווקא תיהיה אחריות,
או שידרוג ל-65 C1 במעל 5000 שח עם איפוס של 3 שנים אחריות.
האם זה כדאי לפי דעתכם?
אנחנו בבעייה דומה,עם צריבה חמורה בהרבה בצד הימני התחתון של המסמך בדגם 55 C7. הטלוויזיה כ-4 שנים אצלנו ויש אחריות מורחבת.
ח.י הציעו החלפה של פאנל בחינם, מה שאני חוששת ממנו מאחר ואם הדגם נוטה לצריבות זה יכול לקרות שוב ואז כבר לאו דווקא תיהיה אחריות,
או שידרוג ל-65 C1 במעל 5000 שח עם איפוס של 3 שנים אחריות.
האם זה כדאי לפי דעתכם?