ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

פורום מסכי OLED בחסות LG
iqdarko (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

הודעה שלא נקראה #1 

העלתי פוסט בשבוע שעבר לגבי צריבה וטיפול (מהיר וסביר של ח.י.) והצעה להחלפה, 55C7 מתצוגה בלי עלות, או 55C8 ב1,000 ש"ח או לגדול ל65C8 ב4,100 ש"ח.

לנו יש 55C6 קעורה ועפ"י הנציגה נאמר לי שלא יכולים להביא לי מסך כעור בכל מקרה.

האם הם יכולים לעשות לי את זה? כי ההורים שלי ראו את הטלויזיה ולא אהבו אותה בכלל (אמא שלי טוענת שכל השחור מגעיל אותה חח). כל מה שהם רוצים זה את אותה טלויזיה.

מה אני יכול לעשות?

תודה לעוזרים.

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2954
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 149 פעמים
קיבל תודות: 365 פעמים

הודעה שלא נקראה #2 

להשאר עם המסך הקעור ועם הצריבה ולקבל בונוס של הורים מרוצים

iqdarko (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

הודעה שלא נקראה #3 

Borderline1 כתב:להשאר עם המסך הקעור ועם הצריבה ולקבל בונוס של הורים מרוצים
...
לא פתרון :(

הצריבה ממש מעצבנת בפינה של המסך (עוד של ערוץ MTV שלא נראה לי אי פעם ראו חחח)..

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2954
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 149 פעמים
קיבל תודות: 365 פעמים

הודעה שלא נקראה #4 

תתנחם בזה שיש לך הורים צעירים ברוחם, אם mtv הוא הערוץ הנצפה ביותר אצלם

lilbiggie
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 256
הצטרף: אוגוסט 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

צריבה בB7 והחלפה לB8 ללא עלות

הודעה שלא נקראה #5 

אצלי היתה צריבה בB7 שלי, וכשהתקשרתי לשירות ניסו לשכנע לשדרג בעלות לB8. החלטתי שלא, וכשהגיע הטכני להפתעתי הוא הגיע עם הB8 ללא עלות. "אין יותר B7".. הוא אמר לי. יפה שמנסים להוציא בכל זאת כסף מהלקוח.

לא יודע אם זה מקרי או תלוי בהגדרות שיש לי (שיחקתי איתם לא מעט), התמונה בB7 היתה טובה יותר.... ראו את ההבדל בעיקר בTRUE MOTION ובתמונת HDR\4K. אין לי כל כך איך להתלונן שהתמונה "פחות טובה" ממה שהיה לי כל עוד לא רואים בעיה ברורה.

בכל אופן, תבדוק אם בכלל יש עדיין C7 במלאי כדי לספק לך ותבקש לקבל טלויזיה חדשה ולא משהו REFURBISHED.
If u cant beat'em,Join'em...then beat'em..

iqdarko (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: צריבה בB7 והחלפה לB8 ללא עלות

הודעה שלא נקראה #6 

lilbiggie כתב:אצלי היתה צריבה בB7 שלי, וכשהתקשרתי לשירות ניסו לשכנע לשדרג בעלות לB8. החלטתי שלא, וכשהגיע הטכני להפתעתי הוא הגיע עם הB8 ללא עלות. "אין יותר B7".. הוא אמר לי. יפה שמנסים להוציא בכל זאת כסף מהלקוח.

לא יודע אם זה מקרי או תלוי בהגדרות שיש לי (שיחקתי איתם לא מעט), התמונה בB7 היתה טובה יותר.... ראו את ההבדל בעיקר בTRUE MOTION ובתמונת HDR\4K. אין לי כל כך איך להתלונן שהתמונה "פחות טובה" ממה שהיה לי כל עוד לא רואים בעיה ברורה.

בכל אופן, תבדוק אם בכלל יש עדיין C7 במלאי כדי לספק לך ותבקש לקבל טלויזיה חדשה ולא משהו REFURBISHED.
...
תודה רבה. לנו יש 55C6 קעורה וכבר הסבירו לי שאין כזאת אפילו לא "מחודשת"..

נראה לי אני אפנה למועצה לצרכנות ולעורכי דין... :(

תודה לכל העוזרים.

wegabi
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 544
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 86 פעמים

הודעה שלא נקראה #7 

מציעים לך שדרוג בלי כסף, מה גם שאתה לא חייב להסכים לקבל מסך מתצוגה. המשמעות היא שאם תתעקש תקבל C8 חדשה במקום המסך הקיים.
היבואן לא אמור להחזיק מלאי טלויזיות בתור חלקי חילוף, והוא מציע לך חלופה הרבה יותר משוות ערך.
אתה יכול לחייך ולקבל, או לכעוס, לגרור אותם לבית משפט, ואחרי כמה חודשים טובים (בכל זאת, תביעות קטנות) לקבל פיצוי סמלי במקרה הטוב, ובעיטה בתחת במקרה היותר סביר.
זה באמת שווהלך את הטירחה?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15960
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 1957 פעמים
יצירת קשר:

Re: צריבה בB7 והחלפה לB8 ללא עלות

הודעה שלא נקראה #8 

@iqdarko
·
כפי שנאמר בתגובה מעלי, מציעים לך לשדרג את הטלוויזיה לאחת מדגם חדש יותר, מתקדם יותר וטוב יותר בערך בכל פרמטר אפשרי (למעט אולי תמיכה ב-3D?), ואתה מתעקש לקבל מסך יותר נחות?
C6 כבר לא קיים במלאי, מאיפה אתה רוצה שהם יקריצו לך אותו? מה יעזור לך בית משפט אם המסך לא קיים יותר?

iqdarko (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: צריבה בB7 והחלפה לB8 ללא עלות

הודעה שלא נקראה #9 

TheCoolest כתב:@iqdarko
·
כפי שנאמר בתגובה מעלי, מציעים לך לשדרג את הטלוויזיה לאחת מדגם חדש יותר, מתקדם יותר וטוב יותר בערך בכל פרמטר אפשרי (למעט אולי תמיכה ב-3D?), ואתה מתעקש לקבל מסך יותר נחות?
C6 כבר לא קיים במלאי, מאיפה אתה רוצה שהם יקריצו לך אותו? מה יעזור לך בית משפט אם המסך לא קיים יותר?
...
מציעים לי לשדרג בתשלום! למה אני צריך לסבול שהם יצרו טלוויזיה לקויה?

ולפני שנתיים שחיפשנו טלויזיה אמרו לי ואני מצטט: " אין הבדל בין b6 לבין הc6 למעט שהc6 קעורה" ולכן בכל זאת בחרנו בc6 כי מבחינה עיצובית אהבנו את זה ולכן הוספנו 2,000 שקלים.


עם ח.י. לא יכולים לעמוד בתנאים שהם עצמם חתומים עליהם שיחפשו לעצמם עסק אחר. בארץ יש חוק הגנת הצרכן שמגן עלינו בדיוק מפני מקרים כאלה.

אם אין להם את הטלויזיה שלי במלאי שיתקנו את שלי! או שיציעו פיצוי הולם עבור החלפת דגם (שאינני רוצה).

ואיני מבין למה הלקוח צריך לקבל את הסחיטה הזאת???

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4563
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 182 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

הודעה שלא נקראה #10 

@iqdarko
·
הם לא היחידים שירדו ממסך קעור, זה לא שיש בעולם ולא מביאים לך, הפסיקו לייצר.
כדאי לקרוא בדיוק מה האחריות כוללת בשלב זה ולראות מה תוכל לבקש על פיה.
הייתי מבקש לצמצם את ההפרש על מסך חדש למינימום האפשרי (גם אם זה 0) או לכדי שדרוג.
מקווה שיענו לשביעות רצונך. מנסיון עבר - תביעות קטנות לא בהכרח יביא לך מה שתרצה ולפעמים עדיף למצוא דרך אחרת במקום.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15960
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 1957 פעמים
יצירת קשר:

Re: צריבה בB7 והחלפה לB8 ללא עלות

הודעה שלא נקראה #11 

@iqdarko
·
פספתי את שכתבת שהציעו C7 מתצוגה.
הייתי מתעקש על החלפה למסך חדש ללא תשלום.

iqdarko (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

הודעה שלא נקראה #12 

TANDBERG כתב:@iqdarko
·
הם לא היחידים שירדו ממסך קעור, זה לא שיש בעולם ולא מביאים לך, הפסיקו לייצר.
כדאי לקרוא בדיוק מה האחריות כוללת בשלב זה ולראות מה תוכל לבקש על פיה.
הייתי מבקש לצמצם את ההפרש על מסך חדש למינימום האפשרי (גם אם זה 0) או לכדי שדרוג.
מקווה שיענו לשביעות רצונך. מנסיון עבר - תביעות קטנות לא בהכרח יביא לך מה שתרצה ולפעמים עדיף למצוא דרך אחרת במקום.
...
אתה יודע למה ירדו ממסך קעור? כי זה יקר ובעצם לא תורם מבחינת צפייה (רק עיצובית). לכן שילמנו 2,000 ש"ח נוספים שרכשנו אותה.... למה אני צריך לוותר?

אני לא דורש מסך חדש, הפוך! תקנו לי את המסך הקיים. לא רוצה שנת 2018 לא רוצה מחודש ובטח לא מוכן לקבל מתצוגה עם אחריות לעוד 7 חודשים.

לגבי תביעה בביהמ"ש, אני מסכים שעדיף לא להגיע לביהמ"ש, אבל בתור עו"ד אני לא אמנע מזה אם אין ברירה ואני יכול להתחייב לך, שפיצוי כזה או אחר אני אקבל (לבטח לא ישתלם לי יותר מדי, אבל ח.י. ישלמו בסופו של יום).

אם ח.י. יפנו אליי ויגידו לי שהם מצטערים שאכן אין טלויזיות קעורות יותר בחברה ולא ניתן לתקן את הטלויזיה שלי ובמקום יציעו לי דגם של השנה הנוכחית ופיצוי כספי או הצעה נוספת שתראה לי שהם מנסים לחפות על הטעות שנגרמה להם, אני אסכים להצעתם.

לבטח לבטח לבטח לא לשלם להם כסף כדי שאוכל לחזור לצפות... זאת חוצפה ממדרגה ראשונה לטעמי.

סליחה על החפירה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15960
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 167 פעמים
קיבל תודות: 1957 פעמים
יצירת קשר:

Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

הודעה שלא נקראה #13 

@iqdarko
·
אי אפשר לתקן צריבה.

iqdarko (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

הודעה שלא נקראה #14 

TheCoolest כתב:@iqdarko
·
אי אפשר לתקן צריבה.
...
אז ברור שהלקוח צריך להוסיף כסף חחחח....

תחשוב רכשת רכב בדיוק לפני מתיחת פנים עם מנוע 1.8. לאחר שנתיים (עוד באחריות) הרכב התקלקל בלא אפשרות לתקן.

החברה מציעה לך להוסיף סתם נגיד 20,000 ש"ח לקבל את אותו דגם שעבר מתיחת פנים (לטעמך או שלא לטעמך) והמנוע שונה ל1.4T (יותר טוב לדעת רבים אולי לא לדעתך).

עזוב שאתה אולי בכלל לא רוצה רכב אחר, אבל להוסיף כסף? אז נכון ש20,000 ש"ח זה יותר כבד מ1,000 ש"ח אבל זה על אותו עיקרון!!!

דרך אגב זה סיפור אשר מבוסס על מקרה אמיתי, שנגמר בפסק דין לטובת הלקוח.

כל מה שאני מבקש, זה להחזיר את המצב לקדמותו. OLED גודל 55 אינץ, קעור.

לא ניתן? תמצאו פתרון ואל תסחטו אותי: "זה או שתשלם 1,000 ש"ח או שתקבל טלוויזיה מתצוגה/מחודשת מדגם שונה משלך עם אחריות ל7 חודשים".


זהו.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4563
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 182 פעמים
קיבל תודות: 203 פעמים

Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

הודעה שלא נקראה #15 

@iqdarko
·ירדו ממסך קעור כי ההיענות לזה נמוכה וכי בפועל כפי שציינת - כנראה שאיכות הצפיה לא השתפרה פלאים.
בנושא תיקון - לדעתי לא יוכלו לתקן את המסך, לא משנה מה ינסו לעשות. אם יש צריבה - הליך הטיפול בזה ארוך ולדעתי כרוך בעוגמת נפש. לא ברור אם יצליחו לתקן, לשביעות רצונך או לא. לכן אני מציע לחפש דרך שבה תצא מרוצה במינימום מאמץ.
מהיכרות עם ח.י - הם יעשו מה שהם יכולים כדי שתהיה מרוצה, בגבולות ההגיון.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”