חוות דעת לא טובה על שירות של LG

פורום מסכי OLED בחסות LG
ilia987 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 170
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #1 

מצרף את החוויה שלי עם LG השבוע

היה אמור להגיע אלי אתמול c1. אבל ברגע שאני עוזר לשליח לסחוב את ה טלויזיה החדשה אני רואה על הקרטון A1. מבאס. חיכיתי בסבלנות והנה הפתעה. אמרתי לעצמי השליח טעה ולקח את המוצר הלא נכון מהמשאית. התברר שהוא התקין את הC1 אצל הלקוח הקודם ונשאר לו רק A1 במשאית.. שהשליח הציע שהוא יחזור ללקוח הקודם ויקח את ה C1 אבל שאלתי אותו אם היא כבר מותקנת ונאמר לי שכן. והוא יארוז אותה בחזרה ויביא אלי. מן הסתם שסירבתי כי מה לעשות טלויזות היום זה מוצר רגיש ואני לא מחפש הפתעות.

עבור חצי שעה חוזר אלי מנהל כשלהו. ומנזה לשכנע אותי שזה אותו הדבר ואין ממה לדאוג. לא השתכנעתי ואמרתי או שתספקו מוצר חדש או שתבטלו את העסקה. אמר אין בעיה זה כבר לא יהיה היום. יחזרו אליך לתיאום חדש.

כמובן שלא חזרו. ונאלצי להתקשר היום לקראת סוף היום. עונה לי נציג חצוף שאומר יש לך הזמנה פתוחה ואספקה עד 10 ימים (מהיום).? אחרי שניסיתי להסביר לו את המצב. הוא התפשר ואמר שהספירה של ה10 ימים תהיה מאתמול. אמר שיש אפשרות רק שבוע הבא. אמרתי שאנסה לפנות לסוכן שרכשתי ממנו אולי הם יוכלו לעזור. אחרי הכל הטעות של ח.י. ברגע שלא יכלתי לתת לו אור ירוק על תאריך הוא פשוט ניתק.

אחרי זה התקשרה אלי עוד נציגה אמרה שההזמנות סגורות וניתן לספק רק שבוע הבא. ביקשתי שינסו בכל מקרה לספק השבוע. לאור העובדה שהטעות היתה שלהם. ולא היה שום ניסין ליצירת קשר מהם. ואם לא ההיתי מתקשר אליהם ופונה במייל ישירות ודרך הסוכן כנראה ההיתי ממשיך לחכות. הנציגה בודקת מה ניתן לעשות. (עשר דקות המתנה...) איזה כיף קיבלתי הצעה לשובר קפה ומאפה (אני לא צוחק)

אני מניח שמי שקיבל את הדגם שלי לא יודע שהוא קיבל שדרוג. אבל יתכן שבגליי הוא יקבל טרטור ושנמוך.
בכל מקרה מציע לכם לבדוק טוב טוב שאתם מקבלים את הדגם ששילמתם עליו ותוודאו שאתם מקבלים מוצר סגור והוא נפתח רק מולכם.

מחזיק אצבעות לקבל הפעם את הדגם הנכון. העדכן כשיגיע

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3968
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 93 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #2 

בהצלחה
השירות בישראל זה קזינו.

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1665
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 212 פעמים
קיבל תודות: 118 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #3 

יש עומס ענק בגלל המכירות הגדולות מהימים האחרונים סביר שתהיינה תקלות אבל מבאס שלא הותקן לך בזמן

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 17221
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 186 פעמים
קיבל תודות: 2121 פעמים
יצירת קשר:

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #4 

בדיוק מה שאלירן אמר.

Kwodolemiatolis
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: נובמבר 2021
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 6 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #5 

מונופול+אתיקת עבודה ישראלית=כל מיני סיפרום מהסוג.
העומס לא אמור לגרום לאנשי ח.י. שעובדים מולך להתחיל לנסות כל מיני קומבינות מגוחכות, זה כבר משהו אחר. הערך של מוצר open box יורד אוטומטית, והם להבנתי לא הציעו לך לפצות על זה.

אני די בטוח שהאיש שקיבל את C1 המיעודת לך ישאר איתה, ייקבל שדרוג במחיר שיראה סביר יחסית כי גם ח.י. לא ירצו לבזבז סתם עוד כמה מאת שקלים על עלות עבודה של מתקין+תובלה כדי לקבל למחסן טלוויזיה קצת משומשת.


תהנה מהמאפה 😄

ilia987 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 170
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #6 

ברור שיש עומס וזה הגיוני.

אבל המאמץ הגדול של כמה נציגים שלהם לנסות לשנכע אותי לקבל מוצר פתוח שעבר הרכבה לדעתי זה מזלזל.

ובמקום להצטער על הטעות ולנסות לתקן אותה כמה שיותר מהר. ציפיתי שהם יצרו איתי קשר ולפחות שישתדלו לעשות מאמץ ולספק מהר יותר. בסוף יצא שאני צריך ליצור איתם קשר ואפילו זכיתי לקבל הצעה לשובר של קפה ומאפה כפיצוי😂 .

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 17221
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 186 פעמים
קיבל תודות: 2121 פעמים
יצירת קשר:

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #7 

מסכים עם זה שלשכנע לקבל מסך פתוח לא מקובל.
וגם מסכים עם עניין החזרה ללקוח בזמן סביר - במידה והובטח.
בנוגע ללספק יותר מהר, גם מסכים. ואם לחשוב על זה, זו טעות שלהם, ואם נשארת בלי מסך בכלל לעוד שבוע אני חושב היית צריך לקבל עדיפות... אבל זה מה יש.

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 8899
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 209 פעמים
קיבל תודות: 178 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #8 

טוב עשית, אין מצב שהייתי מסכים לקבל מסך שנפתח.
לא ברור איך אפשר בכלל לחשוב על אופציה כזו עבור הלקוח.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

JoeJoe
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 401
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 50 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #9 

הפתרון שהציע המתקין זה סיפור מארץ הסיפורים, לא מתאים לנותן שירות בישראל לשקר ככה בפרצוף.

vibractor
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 271
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #10 

נדמה לי של C1 יש פנל EVO שיותר עמיד לצריבות ול A1 אין

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 17221
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 186 פעמים
קיבל תודות: 2121 פעמים
יצירת קשר:

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #11 

לא לכל C1 יש פאנל EVO. רק ב-G1 מובטח לך פאנל EVO.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 72775
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 536 פעמים
קיבל תודות: 4319 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #12 

אפקטיבית גם אם זה EVO הפיצ'ר כבוי, אז אין יתרון מעשי.

בכל מקרה, לא הייתי לוקח בשום אופן A1 על פני C1.

sagioto
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1432
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 159 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

Re: חוות דעת לא טובה על שירות של LG

נושא שלא נקרא #13 

02/12/2021 22:21  
oferlaor כתב:
אפקטיבית גם אם זה EVO הפיצ'ר כבוי, אז אין יתרון מעשי.
...
לא מדויק, אמנם מבחינת התמונה אין יתרון, אבל הפאנל עצמו מסוגל לעמוד בעומס גבוה יותר אז מקבלים מרחב ביטחון גדול יותר ולכן עמידות גבוה יותר לצריבות

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”