אתחיל בזות שאני רוצה לנצל את הפורום לתת פירגון ענק לחברת ח.י על העמידה בהבטחה להחלפת מסך שנצרב במסגרת האחריות של 3 שנים.
הטיפול המהיר והמקצועי שקיבלתי מהרגע שפניתי למוקד ועד להחלפת המסך תוך שלושה ימים.
ב- 03/18 רכשתי מסך דגם 65C7 כך שהוא ברשותי שנתיים ועשרה חודשים, על המסך נראו בברור סימני צריבה, צילצלתי למוקד שביקשו ממני לשלוח להם תמונות של המסך.
למחרת אלי צלצל ואמר שאכן המסך עדיין באחריות, ושאני יכול לקבל מסך 65C9 מחודש, ללא שריטות, צריבות ולאחר בדיקות תקינות במעבדה, והוא יהיה באחריות מלאה.
למחרת ב-10 בבוקר כבר תיאמו איתי מועד הספקה, והכן המסך הגיע באריזה מקורית עם כל הניילונים והמדבקות וכפי שהובטח ללא שריטות וצריבות כל שהן.
נכון עכשיו יבואו כל המקטרגים ויגידו " למה מחודש? למה לא CX או C1?, למה לא חדש בתוספת תשלום?"
אז נכון, באוגוסט שנה שעברה היתה אפשרות לשדרג בתוספת מחיר(ראיתי שיש פוסט כזה כאן), שאלתי ואמרו שכרגע לא ניתן, ובכל מיקרא ה-C9 באחריות מלאה.
אז תודה רבה לח. י על שרות אמין ומקצועי.

ברנרדו