בעיה נוספת בגלקסי S9: ניתוקי שיחות

לקוחות מדווחים על ניתוקי שיחות בגלקסי S9. סמסונג בתגובה: "מכירים את הדיווחים. פנו אלינו"

8:00
  /  
11.04.2018
  
מאת: אלי חבוש

השקת הגלקסי S9 החדש של סמסונג לא עוברת בצורה חלקה. אחרי שדיווחנו כאן לראשונה על אי היכולת לבצע הקלטה במכשירי ה S9, קיבלנו דיווחים במהלך השבועיים האחרונים על בעיה נוספת, חמורה יותר – ניתוקי שיחות. בעיה שמתווספת על דיווחים אחרים של בעיות במסך המגע של המכשיר (בעיה שלא חווינו אצלנו).

מדובר בניתוקי שיחה לפרק זמן מסויים במהלך שיחה סלולרית. כשתדברו ב S9, במהלך השיחה הצד השני ייעלם לכמה שניות ואז יחזור, ככה מספר פעמים באותה השיחה.

משתמשים רבים דיווחו שהבעיה הזו חוזרת על עצמה בכל שיחה כמעט כשאיפיון הנפגעים מעלה תהיות לגבי מקור הבעיה, כך למשל דווחו בעיות גם אצל ספקיות סלולר שונות וגם בגרסאות תוכנה שונות. לצורך אימות הבעיה ניסינו גם אנחנו במשך השבועיים האחרונים ונוכל לאמת שזה קורה גם במכשיר שלנו.

מלבד ישראל, שלקוחות שונים מדווחים על הבעיה בקבוצות הפייסבוק השונות ומתלוננים שגם שדרוג גרסה לא פתר את הבעיה, נראה שהבעיה הזו צפה גם אצל משתמשים בחו"ל ובאתרים כמו XDA DEV לקוחות שונים מדווחים על אותה בעיה.

לעומת זאת, לא כל הלקוחות חווים את הבעיה הזו ורבים מדווחים בתגובה שלא חוו אותה מעולם.

פנינו לסמסונג לקבלת תגובה. שאלנו האם הם מכירים את הבעיה, האם כבר אפיינו את מקורה ומה גורם לה והאם הם פועלים בעניין. זאת התשובה הרשמית שקיבלנו לשאלותינו:

"בסמסונג, שביעות רצון של הלקוחות היא ערך עליון ואנו שואפים לספק את החוויה הטובה ביותר ללקוחותינו, תמיד.

אנחנו בודקים מספר מצומצם של דיווחים על הפסקות שמע של מספר שניות במהלך שיחה במכשירי גלקסי S9 / S9 + ומעודדים כל לקוח שחווה קשיים או יש לו שאלות לפנות אלינו באופן ישיר במספר *6963"

נוכל לקוות שהבעיה תיפתר בקלות על ידי עדכון הגרסה הבא ושיגיע במהרה.

לדיון בנושא: בעיה נוספת בגלקסי S9: ניתוקי שיחות


8:00
  /  
11.4.2018
  
מאת: אלי חבוש

1