כל מנוי יס, בכל הארץ, קיבלו הבוקר מסך אפור עם כתובית שיש לבדוק שהממיר מחובר ובמידה ואיתחול של הממיר לא עוזר, יש לפנות לשירות הלקוחות ב-2080*.
שירות הלקוחות של החברה קרס ולא ניתן היה להגיע ל-IVR (לתפריט הממוחשב הטלפוני).
ואכן, אחרי כחצי שעה, הממיר חזר לעצמו ומאז הוא "מבצע עדכון".
ספרו לנו, האם גם אתם חוויתם את התקלה?
לדיון בנושא: תקלה ארצית בשירות של yes – מתעדכן
קרדיט צילומים: עפר לאור ומרטין סבג
הודעה מיס:
"תקלת הלווין הסתיימה, כל הערוצים למעט ערוצי הרדיו חזרו לשידור. ייתכן כי חלק מהממירים יצטרכו אתחול מחדש. בשעה 6 בבוקר הלווין עמוס 2 יצא מייצוב באופן זמני. בשעה 7.00 חזרו הערוצים המרכזיים לשידור, וכעבור כשעה חזרו כל הערוצים למעט ערוצי הרדיו שיחזרו לשידור בשעות הקרובות. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על ההפרעה הזמנית"
7:27
/ 2.6.2016
מאת: מרטין סבג