ככה עושים מהלך שיווקי חכם – גם מיתוג וגם תועלת! דוז פואה לסמסונג!

בארגנטינה כל שעה נהרג אדם מתאונת דרכים. 80% מהם בדרכים והרבה מהם בגלל עקיפה. סמסונג ארגנטינה יצאו במהלך שיווק גאוני.

15:31
  /  
23.06.2015
  
מאת: מרטין סבג

לפני שבוע פירסמנו בעמוד הפייסבוק שלנו, את הסרטון על המהלך השיווקי של סמסונג ארגנטינה, אשר נהייה מאוד ויראלי וחשבנו להביא אותו לכאן, לא רק עבור אלו שאינם חברים בעמוד הפייסבוק שלנו (מה? עדיין לא עשיתם לייק?) אלא, כדי באמת להוריד את הכובע על המהלך המבריק הזה ולשמוע מכם, מה אתם חושבים על המהלך הזה ואולי לשמוע מה אתם, לו הייתם אנשי הקריאטיב במשרדי הפרסום של החברות Consumer Electronics , הייתם עושים כמהלך שיווקי שגם עושה חשיפה וגם מביא תועלת ומחזק את תפיסת המותג והערכים שלו.  

אנחנו מורידים את הכובע.

לדיון בנושא: ככה עושים מהלך שיווקי חכם – גם מיתוג וגם תועלת! דוז פואה לסמסונג!


15:31
  /  
23.6.2015
  
מאת: מרטין סבג

1