חוזרים להדפיס – ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסון

סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON חושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל  - ישראלים רוצים תמונות בגלל הערך הסנטימנטלי ולא מתפשרים על ...

7:00
  /  
22.03.2015
  
מאת: ניצן אדטו

חוזרים להדפיס – ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסון

האירוע התקיים במשרדי חברת מדיה קומפני בע"מ, המפיצה הרשמית של מדפסות אפסון לשוק העסקי. החברה פועלת בתחום הגרפיקה, הנדסה אזרחית, הפקות דיגיטליות הדפסה ופתרונות אינטגרטיביים. 

חוזרים להדפיס - ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסון דניאל בן מויאל – מנהל תחום הדפסה מקצועית באפסון ישראל

את האירוע פתח  דניאל בן מויאל – מנהל תחום הדפסה מקצועית באפסון. דניאל ציין כי "באפסון זיהו את המגמה אצל הצרכנים ופיתחו לשם כך קו מוצרים חדש ומתקדם טכנולוגית המאפשר להפיק תמונות איכותיות על שלל מצעים ובהם קאנבס ונייר איכותי.  זו דרך נפלאה להעניק היום מתנות מקוריות עם ערך רגשי רב."

חוזרים להדפיס - ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסוןענבר עיני-  מנהלת השיווק של אפסון ישראל

ענבר עיני, מנהלת השיווק של אפסון ישראל, הציגה לנו נתונים מפתיעים בעקבות סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON החושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל.
מסתבר כי גם בעידן המודרני בו צילום ושיתוף תמונות הפכו קלים ונפוצים במיוחד,  עדיין מאד חשוב לאוכלוסייה להדפיס תמונות ולא להסתפק בעותק דיגיטלי בלבד. התופעה מקיפה את כלל הגילאים. כך למשל, 52.2% מקרב קבוצת הצעירים עד גיל 34 ציינו כי הדפיסו את התמונות החשובות להם במהלך השנה האחרונה. הקריטריון החשוב ביותר בהדפסת תמונות עבור הישראלים הוא איכות ההדפסה, כפי שהעידו 66.1% מהנשאלים. מהסקר עולה כי למרות העלייה באמצעי הצילום ושיתוף התמונות הדיגיטליים, דוגמת הזיכרונות בסלולאר, וואטסאפ ופייסבוק, עדיין חשוב לישראלים להדפיס תמונות.

חוזרים להדפיס - ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסון מנתוני המחקר עולה כי 34.4% מהישראלים נוהגים להציג תמונות בצורה פיזית (למשל באלבום תמונות או על קירות הבית), 41.6% הדפיסו תמונות עבור אלבום תמונות בשנה האחרונה ו-32% מהישראלים קיבלו תמונה מודפסת על נייר בשנה החולפת (דוגמת כרטיס ברכה או לוח שנה). בשנה האחרונה קיבלו 59.2% מהאוכלוסייה מגנט שעליו תמונה מודפסת.

חוזרים להדפיס - ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסוןאורן פליישר מנכ"ל אפסון ישראל

ממצא מפתיע נוסף שעלה בסקר, הוא שנשים נוהגות להדפיס ולהציג תמונות יותר מגברים. כך למשל, ל-38.9% מהנשים מאוד חשוב לשמור עותק מודפס של התמונות החשובות להן, לעומת 21.1%  מהגברים, 43.4% מהנשים נוהגות להציג תמונות בצורה פיזית (למשל באלבום תמונות או על קירות הבית), לעומת 25.1% מהגברים ו-% 46.7 מהנשים הדפיסו תמונות עבור הכנת אלבום בשנה האחרונה, לעומת 36.2% מהגברים.

בשנים האחרונות אנחנו רואים התקדמויות טכנולוגיות מרשימות בציוד הצילום וההדפסה, אמר אורן פליישר מנכ"ל אפסון ישראל, "האיכות המקצועית של התמונות, יכולה להסביר את השימוש הרחב בתמונות מודפסות, כיוון שהציבור בישראל רוצה להראות את התמונות היפות שצולמו לחברים ובני משפחה בדרך שתציג אותן בצורה הטובה ביותר". 

בעלי חנויות הפוטו מאשרים את המגמה

סקר מקביל שנערך על ידי חברת We Call ביוזמת אפסון ישראל, בקרב בעלי חנויות פוטו, העלה כי 45% מהנשאלים ראו עלייה בהדפסת התמונות בעסק שלהם בשנה החולפת ו- 50% הגדירו הדפסת תמונות כ"חשובה במידה רבה" עבור הלקוחות שלהם. כמו כן נמצא, כי איכות ההדפסה היא המדד החשוב ביותר בהדפסת התמונות עבור בעלי החנויות, ו- 85% מהנשאלים ציינו אותו כקריטריון החשוב ביותר בבחירת מדפסת מקצועית לעסק שלהם.

חוזרים להדפיס - ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסון

לדיון בנושא: חוזרים להדפיס – ביקרנו באירוע הדפסה עסקית של מדפסות אפסון


7:00
  /  
22.3.2015
  
מאת: ניצן אדטו

1