קוקה קולה – מגן מדיה חברתית, Social Media Guard
מגן חברתי אנושי
כשכל כך הרבה קורה מסביבנו בזמן שאנחנו בוהים במסכים המרצדים, קוקה קולה חשבו שאולי הגיע הזמן למצוא לזה פתרון. סרטון קצרצר על בעיה כאובה שמוכרת לכולנו – הבהייה האינסופית ברשתות החברתיות, בעיקר אם זה על חשבון החברה האנושית שאתן נמצאות לידה באותו הרגע. מישהו בקוקה קולה החליט להיות יצירתי ולהציע פתרון.
לדעתי האישית, זה יהפוך להיות ויראלי (כרגע ה-20 לפברואר, 15:40 ויש לסרטון 54,089 צפיות בלבד).
מה אתן אומרות? אם יחלקו את זה בחינם באריזה של שישיות, זה יתפוס?
קצת הזכיר לי את האהיל ששמים על כלבים כדי שלא יגרדו אחרי ניתוח, לא?
—-
עדכון:
4 ימים באויר, 24.2.2014 – ויש לסרטון יותר מ-2 מליון צפיות! הבטחנו ויראלי או לא הבטחנו?
לדיון בנושא: ויראלי: מגן מדיה חברתית
16:00
/ 20.02.2014
מאת: משתמשת