פרסומת לטלוויזיה חכמה של פנסוניק נפסלה לשידור ביפן. הסיבה: קינאה

ראינו כבר לא מעט פרסומות לטלוויזיות חכמות, כולל זו שרצה כרגע, מבית סמסונג, שמנסה להראות את האינטראקטיביות ויכולות השליטה המגוונות ...

16:00
  /  
08.07.2013
  
מאת: מרטין סבג
לפי רשות השידור היפנית, ה-AFP, הם לא הסכימו לשדר את הפרסומת כי היא מציגה מסך מפוצל המראה שידורים "רגילים" קרקעיים יחד עם תכנים המגיעים מהאינטרנט וזה עלול "לבלבל" את הצופה….rn

הטענה היא כי גופי השידור ביפן, אשר נמצאים בבעלות פרטית, מנסים להאט את החדירה של טלויזיות חכמות ושידורי OTT, מכיון שאין להם באמת תחרות ראויה לפונקציונאליות ולאינטראקטיביות שמציעות טלוויזיות חכמות בנות ימנו.rn

פנסוניק, בינתיים, התקפלה ואמרה כי היא בשיחות עם גופי השידור כדי ליצור "חוקים חדשים לשידור".rn

אם אתם חושבים שאתם לא "תתבלבלו" אז הנה הפרסומת בשבילכם:rn

מקור: Engadget

לדיון בנושא: פרסומת לטלוויזיה חכמה של פנסוניק נפסלה לשידור ביפן. הסיבה: קינאה


16:00
  /  
8.7.2013
  
מאת: מרטין סבג

1