מהלך פרסום דיגיטלי חדשני לקידום ה-yes.Multiroom

לרגל השקת השירות לקהל הרחב ובמקביל לקמפיין המאסיבי, בהשתתפות ג'וליה דרייפוס (סיינפלד), מציגה החברה מהלך אינטרנטי, שאני אישית לפחות, לא ...

14:00
  /  
05.06.2013
  
מאת: מרטין סבג
הסרטון הוא אינטראקטיבי לחלוטין, כלומר, לא רק שיש אזורים שניתנים להקלקה ע"מ להגיע לאזורים נוספים (כמו הסברים על השירות, מדריך למשתמש, שאלות נפוצות ועוד) אלא הוא ממש נותן לצופה לשלוט על השחקנים ו/או החפצים בסרטון וכך בעצם, להשפיע על מהלך העלילה של הפרסומת.rn

הסרטון הופק בטכניקת צילום ייחודית ופיתוח ממשק משתמש חדשני בישראל. חלקי האינטראקציה צולמו במצלמות מהירות ברזולוצית Full HD. rn
בנוסף לטכניקת הצילום המתקדמת, הסרטון עצמו מוגש לגולשים באמצעות טכנולוגיית שידור ווידאו ייחודית המאפשרת ניגון קטעי ווידאו באיכות תמונה וסאונד גבוהים מאוד וללא צורך בטעינה. rn
השחקנית בסרטון היא מנחת הבית הקבועה של yes המוכרת לגולשים כדמות המנגישה ומסבירה את הממשקים השונים. בקמפיין הנוכחי היא לא רק מעבירה מסר חד צדדי למשתמשים אלא נוצר עמה לראשונה מפגש דו כיווני שמעמיק את ההיכרות של הצרכנים עם הפנים הקבועות של yes. rn

לינק לצפיה בסרטון

במהלך הדיגיטלי הושקעו כמיליון ש"ח וזה חלק מקמפיין כללי להשקת השירות שבו הושקעו כ-7 מיליון ש"ח.rn
משרד הקריאטיב הוא מקאן דיגיטל.

לדיון בנושא: מהלך פרסום דיגיטלי חדשני לקידום ה-yes.Multiroon


14:00
  /  
5.6.2013
  
מאת: מרטין סבג

1