פרסום למוצרי היגיינה נשיים
נכון, מדובר בנושא שלמפרסמים קשה לדבר עליו: דם שיוצא מהכוס. אבל נראה שאיש לא טורח להתחשב במסרים המטופשים שעוברים באמצעות התשדירים הללו. מכל אלו, הפרסומות שבאמת מצליחות לעצבן אותי הן פרסומות הריח, אלו שמדברות על היכולת של תחבושות או סבונים לשטיפה אינטימית (גבר כמובן יכול לגרבץ כאוות נפשו, אבל אם אישה נוגעת בעצמה זה כמובן מיד הופך למפגש אינטימי) לספוג או להעלים ריחות לא נעימים.
אז הם מציגים לנו פרחי קמומיל ששטים עם הרוח, או נשים שמעיזות להתיישב ליד גברים זרים נאים כי הודות לתחבושת הן לא מדיפות ריח של שוק דגים. הקריינית מאחלת לנו תחושת בטחון אבל הטקסט בין השורות פשוט: אתן מטונפות, מסריחות ונוטפות, וכדאי שתעשו כבר משהו עם הכוס המגעיל הזה שלכן.
ואם אגב תהיתן איך הריח המסריח שלכם נראה, תוכלו ללמוד זאת המפרסומת הבאה:
לדיון בנושא: הבהובי מחשבות: מחרוזת פנינים חודשית