הבהובי מחשבות: מחרוזת פנינים חודשית

ויקה החליטה שלא לרקוד עם טמפון הפנינים שלה ולא ליפול למלכודות הקמומיל התמימות! היא תעביר את המחזור הבא שלה כמו ...

15:30
  /  
02.07.2012
  
מאת: Vika Kairys
פרסום למוצרי היגיינה נשיים 
אין הרבה דברים שמביכים אותי כמו פרסומות למוצרי היגיינה. למעשה, אני לא חושבת שאי פעם נתקלתי בפרסומת שלא הביכה אותי בניסיון העלוב של יוצריה לעורר בי הזדהות. אז פעם, כשהעולם הגברי לא הצליח להתמודד עם אישה מדממת והעדיף לכפות על הנשים דימויי אשת חיל, הפרסומות הציגו את הנשים הטמאות עושות באנג'י, מטפסות על הרים וקופצות ממטוסים.
קמו בניה ויאשרוה, בעלה ויהללה.
היום, רוב הפרסומות מציגות את המחזור כביטוי לכוח נשים, סמל בודד לאחווה המוטלת בספק. "שיהיה לך מחזור שמח", "תראי, ציירנו לך פרחים על הטמפון", "מאדר נייצ'ר! נוט נאו. אני בדיוק רוקדת עם טמפון הפנינים שלי" (מה שלכל הרוחות זה אומר).
 

נכון, מדובר בנושא שלמפרסמים קשה לדבר עליו: דם שיוצא מהכוס. אבל נראה שאיש לא טורח להתחשב במסרים המטופשים שעוברים באמצעות התשדירים הללו. מכל אלו, הפרסומות שבאמת מצליחות לעצבן אותי הן פרסומות הריח, אלו שמדברות על היכולת של תחבושות או סבונים לשטיפה אינטימית (גבר כמובן יכול לגרבץ כאוות נפשו, אבל אם אישה נוגעת בעצמה זה כמובן מיד הופך למפגש אינטימי) לספוג או להעלים ריחות לא נעימים.

אז הם מציגים לנו פרחי קמומיל ששטים עם הרוח, או נשים שמעיזות להתיישב ליד גברים זרים נאים כי הודות לתחבושת הן לא מדיפות ריח של שוק דגים. הקריינית מאחלת לנו תחושת בטחון אבל הטקסט בין השורות פשוט: אתן מטונפות, מסריחות ונוטפות, וכדאי שתעשו כבר משהו עם הכוס המגעיל הזה שלכן.

ואם אגב תהיתן איך הריח המסריח שלכם נראה, תוכלו ללמוד זאת המפרסומת הבאה:

 

 

לדיון בנושא: הבהובי מחשבות: מחרוזת פנינים חודשית


15:30
  /  
2.7.2012
  
מאת: Vika Kairys

1