מדיה: ככה עושים קריאייטיב!

כיכר פלמית רדומה בבלגיה, שעת צהריים מנומנמת, רוכב אפניים תמים מדווש עד שנתקל בכפתור ענק ומעליו חץ "לחץ כדי להוסיף ...

0:45
  /  
11.04.2012
  
מאת: מעין קמחי
ככה עושים קריאייטיב

יש לאן לשאוף 

תרשו לי לפתוח בוידוי אישי: את הפרסומות בטלויזיה אני לא מעבירה. אני צופה בהן, בכולן. זה התחיל אי שם בימי קסטרו והמעיל הנפתח והמשיך כל הדרך ל"שוקה-נח-אמון" שהפציע למסכים שלנו בפסח הנוכחי. בפועל, מדובר בימים, שבועות ולפעמים אפילו חודשים של השקעה כבירה מצד הרבה מאוד אנשים מוכשרים שמתנקזים לחצי דקה של כשרון צרוף. והשקעה כזאת, מרוכזת וישירות לוריד, למה לפספס? 

אין ספק שהשנים הביאו איתן יכולות קריאייטיב בלתי נדלות, התקדמנו מימי החמשיר והלוגו המשמים שהציפו אותנו בזמן תשדירי השירות. ועם הקריאייטיב, פרץ עולם הפרסום את מסכי הטלויזיה ויצא לחפש את הלקוחות במקומות חדשים. והלקוחות? הם נמצאים ברחוב, ושם הקריאטייב גם מצא אותם.

אי שם בבלגיה הרחוקה, בכיכר מנומנמת הוצב לו כפתור עצום (התנצלותי על הפלאשים לאח הגדול לצופי העונה האחרונה) ומעליו חץ מכווין "לחץ כאן כדי להוסיף דרמה". מה, לא תלחצו?

 

 

כל מה שקורה אחרי שהאזרח התמים לוחץ הוא לא פחות מגאוני. ולמי שתהתה, כל קשר לחנות הבגדים הישראלית מקרי בהחלט. מדובר על רשת הטלויזיה TNT. 

אז YES, פלאפון – עם כל הכבוד למסע הפרסום שלכם (ויש כבוד), נראה לי שהגיע הזמן להשתדרג. הלקוחות מחכים לכם ברחוב, עכשיו רק צריך למצוא אותם. בהצלחה 😉  

מתוך: THE DAILY WH.AT , ותודה למזבלה – בלוג קריאייטיב על הקישור

לדיון בנושא: מדיה: ככה עושים קריאייטיב!


0:45
  /  
11.4.2012
  
מאת: מעין קמחי

1