CES 2012: והפרס למסיבת העיתונאים ההזויה של התערוכה הולך ל…

תערוכת CES עמוסה במסיבות עיתונאים, גדולות כקטנות, אבל זו שזוכה לפרס מסיבת העיתונאים ההזויה, היא של iEraser.

18:30
  /  
13.01.2012
  
מאת: אלי חבוש

עוד לפני שהתערוכה נפתחת רשמית, אנחנו מכתתים את רגלינו ביומיים מרוכזים של אירועים מאירוע להכרזה, ממסיבת עיתונאים אחת לשניה. החברות מתחרות ביניהן על מסיבת העיתונאים הגדולה, המרשימה והמיוחדת ביותר כשלאירועים של החברות הגדולות, העיתונאים צריכים לעמוד לפעמים שעה מראש בתור כדי להספיק להיכנס, עניין מטריד לכשעצמו, אך על זה כבר בפעם אחרת.

באחת ההפוגות בין אירוע לאירוע, היתה לנו שעה "לשרוף" עד לאירוע הבא. זיו רוזנפלד החליט למשוך אותי לאירוע צבעוני של iEraser. היה זמן, המארחת נראתה מוזרה מספיק כדי שנחשוב שזה יהיה מעניין, אז נכנסנו אפילו מבלי לדעת על איזה מוצר מדובר. יהיה נחמד. היינו כמעט היחידים שחשבנו כך.

האולם היה ענק, כזה שאחת מהחברות הגדולות – סוני, סמסונג, פיוניר וכו' היו שוכרות שמספיק לכמה מאות עיתונאים. הגיעו 10 עיתונאים, אולי אפילו פחות אם נספור גם את השניים ש"התלהבו" בקול מהמוצר והרגישו לנו כמו קהל בשכר.

האירוע מתחיל, עולה אשה מבוגרת למדי, בלבוש מטופש ובמשחק מוגזם מהללת ומפארת את המוצר – iEraser. פאקינג ספוג לניקוי אבק מהאייפון.
האירוע לווה בסרטון בו הספוג מטייל ברחבי ארה"ב, מנקה לאנשים תמימים ברחוב את המסכים שלהם, ואלה בהפתעה אמריקאית טיפוסית אומרים – וואו, אני מחר קונה לי אחד כזה. מישהו אמר ערוץ הקניות?

 

כשחשבנו שלא יכול להיות מעניין יותר, סיפרו לנו שם שהפיתוח על המוצר נמשך כבר שנתיים (!!). כן, שנתיים לפיתוח ספוג לניקוי אבק. לא רק זה, אלא שעדיין מדובר באבטיפוס והמוצר יגיע לשוק בעוד כמה זמן.
וכמה יעלה לכם התענוג? 15 דולר לספוג הפלא.
אחד מהעיתונאים אף הגדיל ראש וביקש להתנסות במוצר כדי לכתוב עליו. המפתח של המוצר ענה לו שהוא יוכל לשלוח אליו את המוצר המדהים אך עלות המשלוח תהיה עליו.

האמת? היה מצחיק. הפוגה משעשעת מהיום הרציני שעבר עלינו. אבל להבא – עשו לנו טובה ושמרו את מסיבות העיתונאים במלון ונציה לחברות הגדולות עם מוצרים משמעותיים יותר. עד כמה שה iEraser יהיה מוצר מדהים, המקום שלו הוא באחד הדוכנים בתערוכה או לכל היותר במיני תערוכות לעיתונאים בלבד הנערכות יום לפני.
ואם אתם באמת רוצים לשחק במגרש של הגדולים אז תתנהגו בהתאם – עלות חדר גדול כל כך במלון ונציה עולה הון, תשקיעו עוד קצת על חברת שיווק הולמת שתגיד לכם איך להציג את המוצר ותביא לכם יותר מעשרה אנשים לאירוע. אל תעשו צחוק מהמוצר, במסיבות עיתונאים לצד חברות גדולות אין מקום לערוץ קניות אמריקאי וכשעיתונאי אחד מתוך העשרה מעוניין לכתוב עליכם ביקורת מוצר (השד יודע למה), תנו לו ספוג.

אבל הנה, קיבלתם בכל זאת איזכור ברשת.

לאתר החברה

 

 

 

 

 

לדיון בנושא: CES 2012: והפרס למסיבת העיתונאים ההזויה של התערוכה הולך ל…


18:30
  /  
13.1.2012
  
מאת: אלי חבוש

1