פיליפס מציגה את הבית של פיליפס

אחת הבעיות של חברה כמו פיליפס זה מגוון מוצרים גדול מדי שקשה מאוד להראות אותו במקום אחד.הפיתרון מקורי: פותחים בית ...


הכניסה

השכונה שקטה, קרובה לים בהרצליה פיתוח, כאשר הרחוב עצמו מרווח ונעים. ריכוז מכוניות הספורט ומכוניות יוקרתיות בשכונה מסגירה שלא מדובר בשכונה ממוצעת. בכניסה מבהיר לנו השומר שהבית למכירה והבעלים מבקשים כ-8.5 מיליון דולר עבור הבית. לא ממש בתחום התקציב שלנו, אבל בהחלט מקום מעניין לקיים בו מפגש אתר…

סגנון הבית די חביב, ומשלב זכוכית עם אלמנטים שונים ומשונים. אישית, מה שדיבר אלי זה חדר הזן שכלל קיר אבנים ששימש כמפל מים, ובמרכזו גינת אבנים בסגנון זן יפני…

עם כניסתנו קיבלו אותנו בזרועות פתוחות (ובנשיקות וחיבוקים) המארחים שלנו, שני שחקנים שהלכו איתנו והציגו לנו, בהומור לא מבוטל, את הבית ותכולתו. במקום תצוגה יבשה ותכליתית קיבלנו סיפור מסגרת על בעלת הבית הפולניה השווצרית, ובעלה חולה הגאדג'טים שהוא טיפה שפוט שלה…

rnהם כמובן הכירו את "כולנו" ושאלו כל אחד לגבי העלאת/הורדת המשקל שלו ועוד פרטים פיקטיבים אחרים. הרגשנו טיפה כמו ב "חתונה של מיוריאל" (למי שלא מכיר, זה סוג של הצגה שבה הקהל כאילו מוזמן לחתונה ולא ממש ברור מי מהקהל הוא שחקן ומי בעצם צופה תמים…).

תחילה נכנסנו לסלון הראשי.

כאן הוצגו מספר מכשירים של פיליפס, כולל מערכת סאונד קטנה יחסית ועמוד שמאפשר עגינה של אייפון לניגון ברקע.

מכאן המשכנו לחדר העבודה של הזוג. שני שולחנות זה מול זה כאשר הם חולקים מספר רב של אביזרי פיליפס למחשב. ברקע ניגן לו אייפד על docking station משלו. במשרד היו אוזניות רבות של פיליפס (ביחד עם O'Neil) ואביזרים של DLO לאייפון/אייפד ודומיהם, עוד חברה שפיליפס רכשה בשנה שעברה…

המטבח

לזוג שלנו (שם הגברת לא היה ברור, אך היא כל הזמן קראה לבעלה "ארצי") טבחית צמודה, בדיוק כמו לנו, וכאן היא נתנה לנו לא מעט דגימות ממעשה ידיה, החל ממאפים וירקות שהכינה על גבי פלטה מתוחכמת, דרך מכשיר טיגון דל שומן וכלה במיקסר שיודע להפריד גזר בין כל רכיביו.

rnהכל היה טעים להפליא.

התעמקנו וטעמנו גם מהקפה של מכונה אוטומטית Saeco (חברה איטלקית בבעלות פיליפס) שטוחנת את הפולים בעזרת פלטות קרמיות ללא טעמי לוואי ומכינה את כל סוגי הקפה. מתברר ששוק הקפה צומח בישראל וכיום לכל בית חמישי יש מכשיר אוטומטי להכנת קפה. קצב הגדילה של התחום הוא מדהים וההתמחות כאן גדלה והולכת.

מה שאישית תפס אותי, בתור חובב מטוגנים לא קטן שלצערו הרופא די כועס עליו כשהוא תופס אותו אוכל כאלה, זה מטגן האוויר של פיליפס. בעצם מדובר על מערכת סגורה שמסוגלת להשתמש בכמות מזערית של שמן ולטגן בעזרתו כמות נכבדת של צ'יפס או מני דברים אחרים (כגון שניצלים). הכל מודולרי וכמות השומן שנשארת באוכל היא פעוטה. הצ'יפס היה קראנצ'י וטעים מאוד. חזרתי לעוד…

זה אמור להיות בקרוב מאוד בחנויות וצפוי לעלות כ-1400 ש"ח.

גם מיץ גזר הוגש לנו לאחר שתוך שתי שניות (לא מגזים) הם עובדו והופרדו לחלקים הקשים מול הנוזל הפופולרי. הטבחית התכוננה להכין מהחלקים הקשים עוגת גזר ולכן התבקשנו להתקדם לקומה העליונה…

חדר הזן ניתן לצפיה דרך המדרגות…

חדר השנה המרכזי כלל עמוד שמאפשר צפיה בטלויזיה בכל מקום במתחם. מדובר במתחם לא מבוטל שמשתלב בשירותים (דרך דלתות שקופות), ואמבטיה מרובת ג'קוזי…

האובססיה למושלמות גרמה לארצי לגלח את האיזור שהוא בטעות שכח בבוקר לגלח ולכן הוא שולף את מכונת הגילוח התלת מימדית מגלח את הקטע שפוספס ומיד שוטף במים…

על פינת היופי של גברת ארצי לא ארחיב כי אני ממש לא מבין במוצרי טיפוח…

המשכנו לחדר השינה של ביתם הטינאייג'רית שהמנקה בדיוק סידרה לאחר "באלאגן" אופייני שלה… שם היה דגש על תאורה מתוחכמת וצבעונית ונרות "נשמה" (מנורות לד שמתודלקים באינדוקציה מגנטית – חביב!).

 

התינוקת כבר גדולה, אבל בחדר התינוקות היה המון ציוד של AVANT, חברה שלאחרונה פיליפס רכשה…

בקומה התחתונה ביותר (למי שמתקשה לעקוב, יש מעלית שירות), לחדר ההקרנה. שם יש כמובן מגוון מסכים של פיליפס. בין היתר נחשפנו לקוים החדשים של פיליפס (עוד על כך בתערוכת HTshow שתערך בעוד כשבועיים בהאנגר 11). נחשפנו לגדלים וגרסאות חדשות של מסך ה-21:9 CINEMA הפעם מסדרת Gold (באירוע האחרון נחשפנו לגרסאת Platinum בגודל 55") שמוסיפה תלת מימד פסיבית – עם משקפיים קלים וזולים.

נחשפנו גם למושג Smart TV אשר כולל בעצם מספר רב של אלמנטים שהופכים את המסך לחכם.

 אז מה הופך מסך לחכם? חיבוריות לרשת שמאפשרת הזרמה של תוכן מהאינטרנט, חיבוריות ל-DTT (לוח שידורים בעברית כנראה יהיה רק בשנה הבאה), אפשרות להקליט מהטלויזיה, הזרמה של תוכן בתוך הבית ומתוך Disk On key. גם נושא החיבוריות (העברת תמונות ומדיה למסך בלחיצה קלה של כפתור מהמחשב) והשליטה – יכולת לחבר מקלדת אלחוטית למסך ולעבוד כך!

ראינו ושמענו את ה-Fidelio Sound Sphere שהעיצוב שלו מזכיר לדברי אלישבע שוחט, סמנכלית שיווק בפיליפס – תופים אפריקאים. ניתן לראות שה-Dome tweeter תלוי מעל הרמקול ומשמש גם לפיזור תדרי המיד והנמוכים בעוד שגבוהים מכווונים למאזין ישירות. ההגברה דיגיטלית ומקור הסאונד הוא לרוב מוצרי אפל. יש אפשרות לעגון את האייפון או האייפד להאזין אליו באופן כזה. בחדר היה WIFI ולכן כל מה שהיה צריך הוא פשוט להתחבר לרשת המקומית וכאשר מאזינים למוזיקה להגדיר שהסאונד בוקע מה-Fidelio. ניתן לעשות זאת ב-Air play ללא שום הגדרה, התקנת תוכנה או כל דבר אחר, הכל אוטומטי. איכות הצליל מעולה, זה פשוט מעביר את הצליל באיכות המקסימלית מהמקור למכשיר דרך WIFI.

המשכנו עם Soundbar בעל שישה אלמנטים וכונן בלוריי אשר הסאב שלו מחובר אליו אלחוטית.

הסבר קצר על אוזניות O'Neil בשיתוף עם פיליפס, שמתברר שהן Tested on animals (מהסוג האנושי כמובן) עם הרבה מאוד מחשבה על ארגונומיה, ועל התמודדות עם אותן חיות אנושיות שנמצאות על הקצה. לכן בילינו את זמננו בהתעללות באוזניות ומתיחתן בזויות בלתי אפשריות…

עכשיו לפרק תלת המימד. חבשנו את משקפי התלת מימד וצפינו במספר קטעים נבחרים.

קינחנו בהסבר על שוק הקפה בישראל ועל כך שאנחנו מכורים על קפה… הסבר קצר על Saeco וגם עלSonicCare (חברה אמריקאית שמייצרת מברשות שיניים אולטרהסוניות).

וזהו, חברי האתר קיבלו Give away חביב (בקיצור, מי שלא בא, הפסיד)…

ההצגה שהיינו חלק ממנה היתה שיטה מרעננת ומוצלחת לאפשר לנו לחוות את המוצרים בסביבה אנושית ואמיתית, אך מבדחת ולא מרתיעה מצד שני.

 להמשך הדיון על הבית של פיליפס לחצו כאן


חלק מהתכנים באתר כוללים מעת לעת קישורים לתוכניות שותפים, שעבורם האתר מקבל עמלה עם רכישה בפועל.
עמלה זו איננה מייקרת את עלות הרכישה של המוצרים.

14:00
  /  
27.05.2011
  
מאת: עפר לאור

1