חברת NAVTEQ מדווחת – הצלחה בניסוי של פרסום מבוסס מיקום

האח הגדול בשרות הפרסום, שרות חדש מבוסס מיקום סלולארי למטייל בסביבה לא מוכרת המציע לו מבצעים בסביבתו.

7:35
  /  
08.07.2010
  
מאת: צבי וורובל

חברת NAVTEQ, ספק מוביל של מפות, דיווחי תנועה ומיקום עבור 78 ארצות ב-6 יבשות, הכריזה בברלין בשבוע שעבר על ממצאי הניסוי של פרסום נייד מבוסס מיקום.

הניסוי, שבוצע בגרמיה, נועד למשתמשים סלולאריים מקומיים וכלל בשלב ראשון פרסום של רשת המלונות Best Western באמצעות שירות הפרסום NAVTEQ LocationPoint עבור המכשירים הסלולאריים החכמים של נוקיה וישום Ovi Maps.

שירות הפרסום NAVTEQ LocationPoint, הפעיל בארה"ב ונמצא במסגרת של ניסוי במספר מקומות באירופה, משתמש בטכנולוגיה מבוססת מיקום על מנת לדעת את מיקומם של הצרכנים בעלי מכשיר סלולארי חכם, על מנת לשלוח להם פרסומות, להודיע על מבצעים במרכזי קניות קרובים ולביצוע הכוונה למלון הקרוב.

המפרסם הראשון במסגרת ניסוי של כחודש, רשת המלונות Best Western, מציע לבעלי המכשירים הסלולאריים החכמים של נוקיה וישום Ovi Maps להתאכסן באחד מ- 180 הסניפים של הרשת בגרמניה ולקבל הנחה של 30% בזמן ההזמנה במסגרת השרות הפרסומי.

על פי דיווחי חברת NAVTEQ, שרות LocationPoint מספק פרסום יעיל וממוקד עבור צרכני הסלולארי המחפשים פתרון אכסון באזורים לא מוכרים.

קישור לסרטון הדגמה של השרות

כרגיל, יהיו כאלה שיגידו שזהו עוד צעד של האח הגדול לדעת היכן אנחנו נמצאים ושילובו בהרגלי הצריכה. אך מי שלא מעוניין יכול שלא להירשם או להפעיל את אופציית גילוי המיקום שלו.

להמשך הדיון בפורום


7:35
  /  
8.7.2010
  
מאת: צבי וורובל

1