תערוכת VTV-Expo 2006 – חלק 4

המשך תערוכת VTV...

7:00
  /  
29.05.2006
  
הסקירה בוצעה ע"י eladdo ונערכה ע"י ומרטין.

Acoustic Zen Technology


אולי העייפות כבר נתנה בי את אותותיה, ואולי היו אלה הציפיות הגבוהות, אבל בשורה התחתונה אני צריך להגיד שקצת התאכזבתי מהחדר של אקוסטיק זן. לא שהוא נשמע רע חלילה, פשוט מה ששמעתי שם לא ריגש אותי (בניגוד לחדרים אחרים בתערוכה).

לעומת זאת, באסטטיקה כמו שניתן לראות,, המוצרים שהוצגו בחדר הזה היו מהמדרגה העליונה ביותר.


Acoustic Zen Technology Room


Acoustic Zen Technology Room

Adagio loudspeakers


Acoustic Zen Technology Room


אחד הפריטים שמייד צד את עיני היה מגבר המונו בלוק הזה של RED DRAGON. הייתי בטוח שהאור האדום הבוקע ממנו הוא אור שפופרות ריק אקזוטיות, אך מייד תוקנתי. המדובר במגבר דיגיטאלי שמסוגל להוציא הספק של 1000W, ונשמע מצויין. הוא הופקד על הגברת הסיגנל מתקליט של שחרזדה, ועמד במשימה היומרנית בכבוד.

אני יודע שאני מדבר הרבה בסקירה הזאת על עיצובים ואסטטיקה, זה מפני שאני מבין עד כמה העיצוב חשוב (ומוכר) בימינו, ועד כמה ה-WAF דומיננטי בחיינו…

Acoustic Zen Technology Room

Red Dragon's ICEpower'd Leviathan monoblocks



Gingko Audio


בחדר הזה היה המון ציוד רובו ככולו למכירה. אני לא ממש יודע מה היה מחובר ולכן לא יכול להתייחס לכל אחד בנפרד.

שני Highlights היו בתצוגה הזאת: 1. הרמקולים מדגם Ginko Tubulous SE ו-2. ההדגמה המעניינת של משככי הרזוננס שלהם.

לגבי הרמקולים אוכל לומר, שמי שישב בהוט ספוט שלהם נהנה מרמקולים מאוד דינאמיים עם במה מאוד מפורטת, ובאס מכובד.

Gingko Audio Room


במרכז התמונה הבאה ניתן לראות שני סנסורים המחוברים לאותו משטח.

Gingko Audio Room


הסנסורים הללו מחוברים למגברים קטנים (זהים) למרגלות הרמקול ומשם נשלחים האותות למחשב.

על מסך המחשב שחולק לשניים (חצי לכל סנסור) נראה "ענן" רזוננס זהה לגמרי. אגב הסנסורים הגיבו גם לתנודות קלות ביותר שנוצרו ע"י קולות חלשים במיוחד. כך למשל טפחתי עם רגלי על השטיח בחדר וכעבור שתי שניות עיבוד זה נראה על המחשב.

Gingko Audio Room


בשלב הזה הועלה אחד הסנסורים למשטח בולם הרזוננס הנדון. כמובן שכשם שהמשטח מבודד את תנודות ה-CDP משאר "העולם" (או רכיבי המערכת), כן הוא מבודד את ה-CDP מתנודות הסביבה שבו הוא מצוי.

Gingko Audio Room


החלק הימני של המסך מייצג את הסנסור ה"מבודד", בעוד החלק השמאלי מייצג את הסנסור השני (התחתון). רואים שה"ענן" הוא יותר מפוזר עבור הסנסור ה"מבודד" ועל כן בא פחות לידי ביטוי בתדרים ספציפיים. ==> הצלחה.


המציג של כל ההדגמה הזאת טוען שעבור המכשירים המועדים לרזוננס (כגון CDP-ים בראש ובראשונה, ולאחריהם מגברי מנורות), התוצאה של שיכוך הרזוננס היא שיפור שמיע של הסאונד.

Gingko Audio Room


7:00
  /  
29.5.2006
  
הסקירה בוצעה ע"י eladdo ונערכה ע"י ומרטין.

1