תערוכת VTV-Expo 2006 – חלק 2

המשך תערוכת VTV...

7:00
  /  
28.05.2006
  
הסקירה בוצעה ע"י eladdo ונערכה ע"י Metheny ומרטין.

Hudson Audio


החדר של Hudson Audio נשמע מיליון $ (וגם לא היה שווה הרבה פחות :-)). המציג העריך את שווי החדר בכ-70K$.

יש משהו מיוחד ומאוד ערב לאוזן בקונפיגורציה הזאת של רמקול ה-FJ Super Oms (אגב עולה $6800), עם הסאב העילי (up-firing). תיבת התהודה בצורה הזאת, תורמת לבאס להיות נמוך מאוד, והיתרונות האקוסטיים בהפניית הסאב כלפי מעלה, תורמים לו להיות מאוד מדויק והדוק.

בכלל הסאונד היה מאוד מדוייק ומאוזן עם במה נהדרת.

כמו כן ניסיתי (בגלל הרעש) להקשיב לאוזניות+המגבר, ועל אף כל הקשיים מאוד התרשמתי. צליל מפורט, אוורירי, ו"פריך" במובן הטוב של המלה.

בקיצור (אם לא הייתי ברור), מאוד נהניתי מהחדר הזה ומהציוד שבו.



rnrnOmega Super 3 V2 loudspeakers, FJ mini, FJ Super Oms




rnFJ Super Oms, Art Audio Jota, Consonance Reference CD-2.2 Linear CD Player, Art Audio Gill Elisse DAC, Consonance CD120, Cyber 10 Signature PP 2A3 amp, and Stillpoints ESS rack


Eurolab Premier MK3 turntable




VAC Standard preamp, VAC Music Blocks, Symposium Isis rack




Sennheiser HD600, Aural – Audition Headphone amp(2195$), Lehman Audio headphone amp.

Landes Audio

rnזה החדר שלדעתי נשמע הכי טוב בתערוכה. הוא גם אחד היקרים.
rnהאיטלקים עושים זאת שוב (עבורי) והפעם עם רמקולים מבית Ars Aures. הרמקולים הגדולים ניגנו כל מה ששמנו להם (ביקרתי בחדר הזה פעמיים) בצורה נהדרת.
rnהסאונד בוקע בעוצמה אך עם זאת גם בעדינות, עם במה מוחשית, מנעד רחב ופירוט.
rnלרמקולים הללו יש סאב-וופר פנימי (ללא ממשק החוצה) עם באס-רפלקס קדמי, ובשלב הזה אני כבר חושב על כך שכל הרמקולים ששמעתי שהסאב שלהם לא הופנה ישירות אל המאזין נשמעו הכי טובים (יש עוד כאלה בהמשך)…נקודה למחשבה.
rnהבעיה היחידה היא שהם עולים 19K$, כך שלפחות בעתיד הנראה לעין אני אמשיך לפגוש אותם רק בתערוכות 🙁 .



Ars Aures MIDI Sensorial speakers, Art Audio Quartet monos, Gill Audio Design Alana, Yamaha Music Server



rnArs Aures MIDI Sensorial speakers ($19,000)



לא יודע מהו הדגם של הרמקולים הללו, ולא איך הם נשמעים, אבל אהבתי את ה"תחליף גריל" שלהם, שהוא בעיני הכי אודיאפילי שיש: מגן לחלוטין על הרמקול במנוחה, ומוסר לחלוטין בזמן נגינה (אופס יצא חרוז).

אגב, את הפטנט הזה יש לכל הרמקולים של היצרן הנ"ל.



rnArt Audio Quartet monos, Gill Audio Design Alana, Yamaha Music Server

rnנמריקו, שתי התמונות הבאות מוקדשות לך, בגלל שאני יודע כמה אתה אוהב מרימי כבלים:

rnBlue Shadow cable

rnד"א, לא סתם נשכבתי על השטיח לצלם לכם את זה מקרוב…חשבתי שתמצאו את זה שימושי 🙂

rnאיזה רמקול מדהים. אני אוהב מוניטורים, ובעיקר מעריך מוניטורים טובים. הרמקולים הללו חוץ מזה שהם עוצרי נשימה בחזות שלהם, הם באמת עוצרי נשימה בסאונד שלהם. אם יש דבר כזה זיכרון אמין של סאונד, אז אני חייב לומר שאלו נשמעו לי קצת טוב יותר מהקרמונות מוניטור של סונוס פאבר ששמעתי פעם. לשניהם יש באסים מפתיעים לגודלם, וגבוהים "מדגדגדים", אלא שה-F1 קצת יותר מאוזנים לטעמי.
rnאגב הקרמונות עולות ~4000$ בעוד אלו עולות 2900$ לפני הנחה (איך הוא אמר לי? מחיר תערוכה 2200$).


rnArs Aures F1 Monitor (2900$)

rnמגבר מבית אלמארו היפנית עם דפיקה קטנה מאחורה…רק 2000$…אחח שוב הצביטות בלב…





7:00
  /  
28.5.2006
  
הסקירה בוצעה ע"י eladdo ונערכה ע"י Metheny ומרטין.

1