ארוע ההשקה של סדרת PHD8 – יורוקום

ביום ראשון ערכה חברת יורוקום שיווק את אירוע ההשקה של סדרת הפלאזמות PHD8 של פנסוניק.

7:00
  /  
07.03.2006
  
תודה לשרגי מ-לגאסי אודיו על התמונות.

אירוע ההשקה של יורוקום שיווק נערך ביום ראשון בבוקר במסעדת "רוקה" המצויינת על חופה של הרצליה.

השמועות רחשו על כך שבאירוע יחשפו לראשונה בארץ מוצרים מסדרת VIERA 500 היוקרתית, אך מוצרים אלה טרם הגיעו לארץ. המוצרים שהוצגו היו סדרת הדור ה-8 של פנסוניק, ולראשונה הוצג המסך שמחליף את ה-XVS30, מסך הפלאזמה 42PHD8.

בראש הבאר, הוצג ה- 65PHD8, מסך גדול ומרשים:

ה-42PHD8 וה- 42PWD8 כה דומים כאשר המסכים כבויים (כשהם דלוקים, הרזולוציה של הראשון מרהיבה ביותר). כדי למנוע את הבילבול – יורוקום החליטה לשווק את מסכי ה-HD עם מסגרת כהה הנוטה לשחור , ואת הרזולוציה הנמוכה במסגרת כסופה.לצד המסך החדש הוצגו גם ה 37PWD8 (לא ידועה כוונה על שיווק ה-37PHD8 לעת עתה) וה- 42PWD8 אשר מצויידת ברמקולים.
שני המסכים זה לצד זה.

ה- 42PHD8: כל המסכים זה ליד זה: ה-50PHD8 משמאל:

המסכים הציגו חומר HDTV מנגן HD יעודי.
 
את דברי הפתיחה נשא מר מוטי אלמליח, המנכ"ל החדש שדיבר על החשיבות הרבה שרואה יורוקום בשנת 2006 לקידום נושא האלקטרוניקה הבידורית בכלל והמסכים בפרט. כמו כן הוזכרה בדבריו מגמת "שלושת המסכים" – מסך הטלויזה הגדול , מסך המחשב ומסך הסלולרי  – הדילמה שאיתה מתמודדות ענקיות האלקטרוניקה על כיסו של הצרכן.

מר יורם פלגי , מנהל מותג פנסוניק , ערך הכרות קצרה , לאלו שאינם מכירים את תאגיד מצושיטה שנוסד בשנת 1918 ביפן. המספרים בהם נקב יורם מפחידים : 335 אלף עובדים , מגוון של 15000 מוצרים והיקף פעילות שנתי הגדול מכפליים תקציבה השנתי של מדינת ישראל (81$ מיליארד).

מותגים שפועלים בחסות התאגיד :

  • NATIONAL – מותג השמור אך ורק לשוק היפני ולמוצרי צריכה חשמליים.
  • TECHNICS – חטיבת האודיו המקצועית – DJ – קלידים וכו'.
  • RAMSA – "מותג האיצטדיונים" של מצושיטה – כל מה שקשור במסכי ענק באיצטדיונים , הגברה וכיוצא בזה.
  • JVC – כן , כן , זו לא טעות , "חברת הניצחון היפנית" היא בבעלות מלאה של מצושיטה !

בהמשך ציין יורם מספר ציוני דרך לאורך השנים בחברת פנסוניק  :

  •  הטלויזיה המונוכרומית (שחור לבן בלשון העם…) הראשונה בשנת 1952
  • הטלויזיה הצבעונית הראשונה בשנת 1960 …
  • 1996 הביאה עימה את בשורת הפלזמה לראשונה ובגודל מסך של … 26 אינץ' !
  • 1998 בשורת הטלויזיה הדיגיטלית מופצת לעולם הרחב
  • יולי 2004 – פנסוניק מציגה DVR בטכנולוגיית BLUE RAY.

יורם אינו מרפה מהדוושה וממשיך להאיץ עם מספרים שלא יאומנו :

5 מפעלי הפלזמות של פנסוניק ביפן מייצרים 2,200,000 (שני מיליון ומאתיים אלף !) מסכי פלזמה בחודש !!! ואם זה לא מספיק בעוד שלושה חודשים יפתח המפעל השישי , שבו תיוצרנה פלזמות הענק , ה-103 אינץ' , שיוסיף עוד רבע מליון מסכי פלזמה בחודש ל-2.2 הקיימים.

תאמינו או לא, הביקוש למסכים של פנסוניק עומד על קרוב לחמישה (!) מיליון מסכים בחודש!

רק בשביל לסבר את האוזן , פלזמת ה-65 אינץ' הושקה בנובמבר האחרון , דבר שלא מנע ממנה למכור 150,000 ח ת י כ ו ת ! ! !

לאחר שיורם סיים עם המספרים , עלה להרצות בחור אלמוני בשם עפר לאור שהעביר הרצאה בנושא HD  בעולם ובארץ – לאן ? – על מגמות , שיטות והתפתחויות בתחום בעבר בהווה ובעתיד.

 לאחר ארוחת הצהריים הדשנה ,  הפתיעה חברת יורוקום את משווקיה , כשהביאה לסיום הכנס את מר לני רביץ , מנהל מכון גשטאלט , להרצאה בנושא "לרקוד את החיים" ובה מסביר לני , בסבר פנים יפות , ובחיוכים אין ספור ש-HAPPY PEOPLE DON'T GET SICK …

 

ההרצאה היתה מעניינת מאוד. לנו נשאר רק להמתין בקוצר רוח להגעתה של סדרת VIERA 500 בעוד כחודש או יותר, וכמובן לחלום על סדרת ה-600, מסכי ה-FULL HD הראשונים של פנסוניק ברזולוציה מלאה של 1920 על 1080P.


7:00
  /  
7.3.2006
  
תודה לשרגי מ-לגאסי אודיו על התמונות.

1