מסתבר שצריך להעיר את הקהל – פלאזמה…

rnrnקואליציה חדשה בין יצרני פלאזמה, בכדי לקדם את השם הטוב של הטכנולוגיה.


ובכן, מסתבר שלא רק בישראל מקדמות חברות ה-LCD באופן אגרסיבי טכנולוגיה פחות טובה שמצליחה להוריד מכס המלכות את הפלאזמה. בארה"ב זה קורה לא מעט – וחברות רבות שמייצרות פלאזמה נפגעות ממכירות נמוכות מכפי שציפו. לא מעט חברות ורשתות הוציאו לטכנולוגיה שם רע על ידי כל מני השמצות ("צריך למלא גז כל כמה שנים", "אורך חיים קצר", וכו').


rnלפיכך, התאגדו כמה מהיצרניות הגדולות: היטצ'י (מסתבר שהם לקחו מ-FUJITSU את העסק פלאזמות שלהם), פנסוניק, פיוניר, LG, וסמסונג (חסר לי רק NEC להשלים את התמונה).


rnהחברות בעצם יצאו בקמפיין פרסומי משולב אשר יקדם את שם הפלאזמה בכדי להוציא לה שם טוב ולתת לאמריקאים להבין שזו טכנולוגיה טובה יותר מהמתחרות האחרות שלה (הקרנה, הקרנה אחורית, ו-LCD).


rn"הקואליציה" תיזום מספר סוגי פעילויות בכדי לקדם את התחום, כולל קמפיין פרסומי אבל גם הצבת מסכים במקומות אסטרטגיים וכן חשיפה של הטכנולוגיה לאנשים "רגילים".


חלק מהתכנים באתר כוללים מעת לעת קישורים לתוכניות שותפים, שעבורם האתר מקבל עמלה עם רכישה בפועל באמצעותם.
עמלה זו איננה מייקרת את עלות הרכישה של המוצרים.

7:00
  /  
30.12.2005
  
ידיעה זו הובאה על ידי עפר לאור

1