ביקורו של עפר בפיליפס – הולנד – חלק 1.

כפי הידוע לכם כבר, עפר הוזמן כלאחר כבוד למרכז הפיתוח של פיליפס בהולנד ע"מ לקבל סקירה, יחד עם נציגי במגזינים ...

7:00
15.07.2005

מאמר זה נכתב על ידי עפר לאור ונערך ע"י מרטין סבג.

הנסיעה התחילה די נאחס. הטיסה – טיסת לילה של חברת BRUSSELS AIR אשר די מוציאה לך את המיץ. כמה פיסות דו"אל אחרונות דרך האינטרנט האלחוטי בטרמינל 3, ולהתראות נתב"ג, שלום בריסל.

הטיסה כללה אותי ואת אבא שלי, כאשר אנו מתחילים את הנסיעה יחדיו ומתפצלים בהמשך. הלקוח שלנו התמזמז עם ההזמנה כשנה ואז בפאניקה אופיינית היה זקוק לנו במיידי. התזמון היה נפלא, בדיוק היתה לי הזמנה פתוחה של פיליפס לבקר במרכז המחקר באיינדהובן, שני מטר מהמשרד של החברה בהולנד. השילוב בין נסיעת עסקים משעממת וביקור בפיליפס היה מפתה ביותר, וכמובן שקפצתי על ההזדמנות.

לאחר כארבע וחצי שעות של טיסה עם גוף מכווץ, והגענו לבריסל. כמו כרבע מהמטוס, גם המזוודות שלנו נשארו בנתב"ג בגלל שמישהו שם שכח קונטיינר שלם מלא מזוודות מחוץ למטוס. החברה היתה נחמדה ושלחה את המזוודות לטורקיה, שם הן הועברו למטוס לבריסל.

נסענו להולנד והלכנו להשלים שעות שינה. בשעות הלילה חזרנו לשדה לאסוף את המזוודות שלנו, או במקרה של אבא שלי, את השאריות שלה. מסתבר שהמזוודה הושארה כמה שעות תקועה על המשואה והיא נראתה כאילה היא נדרסה על ידי קבוצת גורילות שנסה על חייה.
rnמכיוון שסופי השבוע קדושים להולנדים והכל סגור, בילינו את יום ראשון על היאכטה 12מ' של הסוכן שלנו וטיילנו ב-CANALS במשך כל היום. הרי כמה תמונות כדי שתקנאו במיוחד

כידוע, רבים ישנים על גבי היאכטות וגם מתייחסים עליהן לא פחות מאשר בית שני. מה יותר טבעי מאשר מערכת קולנוע ביתי ביאכטה שלך?
rnלצערי, במקרה שלנו מדובר ביאכטה מעץ (שעלתה בערך כמו הבית שלי בישראל ושופצה בעלות של עוד בית כזה). אבל, היאכטות מברזל כוללות כיום אנטנת לויין מובנית והשמועות אומרות שבחלקן יש פלאזמה או מקרן.

בערב יצאנו לאכול משהו ואבא שלי גילה שכאשר הבן שלו צועק "עצור, זהו, די, די…" המשמעות אינה, להאט את הרכב ברברס, אלא רצוי באמת לעצור. דנטה קטנה באחורי הרכב השכור טיפה קילקל מה שהיה יום די מושלם.

את יום שני אנו מבלים אצל הלקוח, כך שזה לא ממש יעניין אתכם.

7:00
15.7.2005

מאמר זה נכתב על ידי עפר לאור ונערך ע"י מרטין סבג.