החברה מדווחת בשני הדוח"ות האחרונים שלה על גידול משמעותי במכירות של מסכי LCD עבור קולנוע ביתי. ברבעון הראשון של השנה היה גידול של 125% ביחס לרבעון המקביל בשנה הקודמת. בנוסף, רווחיות החברות הייצרניות גדל ב-141%.
rnהחברה המובילה כיום היא שארפ עם 21% מהשוק!
rnהמסכים הגדולים יותר החלו לצבור תאוצה, כאשר מסכים בגדלי 20" ומטה ירדו לפחות ב-20%. כלומר, הצרכנים מתחילים לוותר על מסכים בגדלים אלה ועוברים למסכים בגדלי 37" ואף יותר.
rnהשוק היפני משמעותית גדול יותר מזה שבארה"ב – כאשר השוק הגדול ביותר הוא השוק הארופאי, שבו גם היה את הגידול הגבוה ביותר בצריכה של מסכים מסוג זה. באירופה נמכרו ברבעון הראשון בשנה כ-1.3 מליון מסכים, כאשר יפן במקום השני עם כ-850 אלף מסכים וארה"ב במקום שלישי עם 650 אלף מסכים (כאשר אחוז הרכישות ירד באופן משמעותי ביחס לרבעון האחרון של 2004).
rnLG/פיליפס כיום היצרן השני כמותית (למרות ירידה משמעותית באחוזים של מכירות עולמיות) כאשר אחריה סמסונג וסוני.
rnמאמר זה נכתב על ידי עפר לאור
חלק מהתכנים באתר כוללים מעת לעת קישורים לתוכניות שותפים, שעבורם האתר מקבל עמלה עם רכישה בפועל באמצעותם.
עמלה זו איננה מייקרת את עלות הרכישה של המוצרים.