החברה מדווחת בשני הדוח"ות האחרונים שלה על גידול משמעותי במכירות של מסכי LCD עבור קולנוע ביתי. ברבעון הראשון של השנה היה גידול של 125% ביחס לרבעון המקביל בשנה הקודמת. בנוסף, רווחיות החברות הייצרניות גדל ב-141%.
rnהחברה המובילה כיום היא שארפ עם 21% מהשוק!
rnהמסכים הגדולים יותר החלו לצבור תאוצה, כאשר מסכים בגדלי 20" ומטה ירדו לפחות ב-20%. כלומר, הצרכנים מתחילים לוותר על מסכים בגדלים אלה ועוברים למסכים בגדלי 37" ואף יותר.
rnהשוק היפני משמעותית גדול יותר מזה שבארה"ב – כאשר השוק הגדול ביותר הוא השוק הארופאי, שבו גם היה את הגידול הגבוה ביותר בצריכה של מסכים מסוג זה. באירופה נמכרו ברבעון הראשון בשנה כ-1.3 מליון מסכים, כאשר יפן במקום השני עם כ-850 אלף מסכים וארה"ב במקום שלישי עם 650 אלף מסכים (כאשר אחוז הרכישות ירד באופן משמעותי ביחס לרבעון האחרון של 2004).
rnLG/פיליפס כיום היצרן השני כמותית (למרות ירידה משמעותית באחוזים של מכירות עולמיות) כאשר אחריה סמסונג וסוני.
rnמאמר זה נכתב על ידי עפר לאור
מסכי LCD – עליה במכירות
חברת Display Search האמריקאית שחררה את הדו"ח החצי שנתי שלה לגבי מסכים דקים.
1