כאמור, לפני כשבוע דווח שחברת הלווינים VOOM, אשר היתה היחידה שסיפקה אך ורק ערוצי HDTV, הכריזה על מותה.
עכשיו מסתבר שההודעה, כנראה, היתה חלק מטקטיקה שיווקית מתוחכמת אשר עודדה את CABLEVISION (אשר היתה אמורה לרכוש את החברה הכושלת) לרכוש אותה לפני שהמתחרים יתפסו אותה במחיר זול יותר…
מוות של חברה מסוג זה היה יכול להאיט משמעותית את קצב ההטמאה של HDTV בארה"ב!
לא די שהחברה חזרה לתחיה, אלא החברה הוסיפה לפני יומיים עוד מספר תחנות HDTV חדשות (ערוץ LIFETIME שהוא ערוץ "בנות" בסגנון HALLMARK, וערוץ NATIONAL GEOGRAPHIC).
חברת VOOM היתה יכולה להיות מתחרה רציני בשוק השידור הכלל ארצי בארה"ב, אולם עד היום השירות הצליח לסחוף מעטים במיוחד. סה"כ המנויים של החברה אינם עולים על 26,000 – דבר אשר גורם לחברה לדמם כסף באופן קטלני. הזרמה של תקציב מקונה פוטנציאלי ושיווק מחודש של השירות עלולים להזרים חיים חדשים בתחום ולהאיץ את כניסת HDTV לבתים בארה"ב!rnrnrn
מאמר זה נכתב על ידי
עפר לאור
חלק מהתכנים באתר כוללים מעת לעת קישורים לתוכניות שותפים, שעבורם האתר מקבל עמלה עם רכישה בפועל באמצעותם.
עמלה זו איננה מייקרת את עלות הרכישה של המוצרים.